1 extra van deze sessie:
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Anja B&W
Collapse
X
-
-
Re: Anja B&W
De foto op zich, qua compositie en uitstraling van het model vind ik wel prettig om naar te kijken
Ik worstel alleen met de belichting, die zit naar mijn mening niet lekker. Ik had liever het licht meer de ogen gezien ipv dat felle licht op de zijkant van haar gelaat. Ik vind de ogen nu erg dof overkomen.
Comment
-
Belichting van achter wat te fel. Jammer dat de kleding helemaal dicht gelopen is.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Bedankt voor jullie commentaar. 'k heb me zelf ook eens de vraag gesteld wanneer ik eigenlijk commentaar bij een foto schrijf... enkel als deze speciaal is of als ik eventueel wel terechte opmerkingen heb.
Ik heb er eentje toegevoegd van tijdens deze sessie...Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
Meer info op: www.tomvh.be
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door ppp Bekijk bericht...de ogen heb je hier wel heel lelijk gedaan. ik vrees niet erg lang aan gewerkt...
Het eerste beeld zegt me minder, nogal een grote zwarte vlek. Hier is er voor mij een beetje te veel dichtgelopen zwart.
Grtz
S.Canon EOS 5DmkII | Canon Speedlight 580EX | Canon 50mm F1.4 - Canon 24-70mm F2.8 L - Canon 70-200mm F2.8 IS L
Comment
-
Bedankt voor jullie commentaar.
@ppp Aan de 2de foto (en ook de eerste) heb ik inderdaad niet lang gewerkt. (aan de ogen heb ik zelfs niets gedaan)
@Quint'n Je hebt gelijk, bij de eerste foto is de zwarte vlek nogal storend, volgende keer beter.
Eigenlijk waren dit een paar testshots met een witte (DIY) achtergrond.Ben blij met wat je hebt, treur niet om wat je niet hebt...
Meer info op: www.tomvh.be
Comment
Comment