Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Marilyn

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Marilyn

Hallo, bij deze Marjolein,
    samen op een shoot met Xiebu,
    visagie Evelien Vanderheide
    Hairstyling Detré Kenny

Alvast bedankt voor het kijken,

jeannot

Re: Marilyn

vind dat gladde gezicht met die gemeleerde achtergrond geen mooie combinatie.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Those eyes...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door JeGe Bekijk bericht
        Those eyes...
        full of aders???

J

Comment

Het gelaat van de dame is volgens mij erover.....(overgepolijst)...anders was dit een prachtopname...
          De achtergrond doet hier wel...
          "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bandanna Bekijk bericht
            full of aders???

J
            Modellen lezen ook mee, wel zo fijn als daar rekening mee gehouden wordt
            Btw...waarom moeten oogaders altijd weggeshopped worden?

gNo...ik vind dit een zeer fraaie foto, zeer mooi model, orginele achtergrond. De foto is mooi in balans
            De schaduwen vind ik ietwat hard (neus en in het haar onder de kin) maar dat kan ook aan mijn kromme monitor liggen. Je weet...ik hou ook van soft, maar van mij zou het hier wel iets minder mogen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht

gNo...ik vind dit een zeer fraaie foto, zeer mooi model, orginele achtergrond. De foto is mooi in balans
              De schaduwen vind ik ietwat hard (neus en in het haar onder de kin) maar dat kan ook aan mijn kromme monitor liggen. Je weet...ik hou ook van soft, maar van mij zou het hier wel iets minder mogen.
              Ik vind het juist goed dat de aders zijn gebleven Dit maakt de foto voor mij

Je moet idd is wat verder kijken en je ziet bijna niets anders dan onnatuurlijk witte ogen...

Comment

Mooi model en leuk belicht. Voor mij werkt de achtergrond echter niet helemaal.
                De achtergrond, het haar en het beetje kleding op de foto: het is allemaal behoorlijk druk en maakt dat mijn ogen niet echt bij het belangrijkste op de foto blijven.
                Voor mij ben je ook ietsje te ver gegaan in het oplichten van de ogen van het (overigens erg fotogenieke) model. Misschien om ze dan toch weer wat meer naar voren te brengen ten opzichte van die achtergrond?

Misschien eens die achtergrond ietsje afkoelen/donkerder maken? Het licht is voor mij dik in orde: de basis is er dus zeker en vast!
                Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Modellen lezen ook mee, wel zo fijn als daar rekening mee gehouden wordt(...)
                  De aders zijn hier door de bewerking/omzetting extra geaccentueerd, het ligt dus niet aan het model, de opmerking hierboven is terecht.
                  Je kan het ook omdraaien, waar is het respect voor het model, vanuit de fotograaf dan.

Ik kijk hier nu op een slechte monitor, maar de onaantrekkelijke ogen staan samen met de barokke achtergrond in schril contrast met de softe skin. Vind het plaatje niet mooi kijken..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door caleido Bekijk bericht
                    De aders zijn hier door de bewerking/omzetting extra geaccentueerd, het ligt dus niet aan het model, de opmerking hierboven is terecht.
                    Je kan het ook omdraaien, waar is het respect voor het model, vanuit de fotograaf dan.

Ik kijk hier nu op een slechte monitor, maar de onaantrekkelijke ogen staan samen met de barokke achtergrond in schril contrast met de softe skin. Vind het plaatje niet mooi kijken..
                    Het respect voor het model, die trouwens zeer tevreden was met het plaatje, is hier zeer hoog,ten 2de Marjolein heeft van die grote kijkers, wie ermee gewerkt heeft, kan dit beamen, en een oordeel vellen op een slechte monitor, komaan zeg hoe kan je dan van contrasten spreken?????

jk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      Het respect voor het model, die trouwens zeer tevreden was met het plaatje, is hier zeer hoog,ten 2de Marjolein heeft van die grote kijkers, wie ermee gewerkt heeft, kan dit beamen,
                      Euhm, ik heb ook al vrouwen met grote ogen vastgelegd op plaat. Het hangt af van de fotograaf of je daar nu ongewenst detail in toont of niet...
                      Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                      (...) en een oordeel vellen op een slechte monitor, komaan zeg hoe kan je dan van contrasten spreken?????
                      Niet overdrijven ook hé, ik kijk hier gewoon niet op mijn eigen scherm, dat misschien iets lichter ingesteld is. Ik spreek hier dus niet over een monochroom scherm uit 1984.

En ik ben duidelijk niet de enige die de aders ziet, of hebben zij ook een te slecht scherm om een oordeel te vellen?

Comment

Caleido, ik herhaal : als het model het zo wilt, een beetje creepy zoals ze zelf zei, dan krijg ze dat, dat van die aders, ja dat is opgelicht beuh, ik kijk hier op een eizo en vind het goed wat het scherm en beeld betreft dan hé

Comment

Dat kan ik zeker smaken zo'n foto's ,
                          de diepte die in de foto zit is ook ferm .
                          ( je model is ook ferm hoor , ha )

Comment

Aders zijn enkel door de bewerking zichtbaar, en ja modellen lezen mee das toch goed dan leren zij ook waar wij op letten.
                            Wil 'full of aders' iets zeggen over het model, ik beoordeel een foto geen model, ik vind van niet maar ja iedereen interpreteert anders zeker? naar mijn bescheiden anatomische kennis heeft iedereen aders in de ogen en mogen ze zeker zichtbaar zijn maar ik vind dat ze gewoon te erg geaccentueerd worden door de bewerking en ben er bijna zeker van dat als je ze niet zo erg accentueert de foto aangenamer wordt om naar te kijken.
                            Maar ja wie ben ik.

Jan

Comment

Is inderdaad een beetje creepy,wel knap bewerkt,heb jer er nog van deze dame?
                              Last edited by Franky19760; 8 december 2009, 20:49. Reden: Zag eerst de foto niet, nu plots wel
                              So much to do, so little time !
                              http://franky289.fotopic.net/

Comment

Working...
                              X