Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Modellen lezen ook mee, wel zo fijn als daar rekening mee gehouden wordt
Btw...waarom moeten oogaders altijd weggeshopped worden?
gNo...ik vind dit een zeer fraaie foto, zeer mooi model, orginele achtergrond. De foto is mooi in balans
De schaduwen vind ik ietwat hard (neus en in het haar onder de kin) maar dat kan ook aan mijn kromme monitor liggen. Je weet...ik hou ook van soft, maar van mij zou het hier wel iets minder mogen.
gNo...ik vind dit een zeer fraaie foto, zeer mooi model, orginele achtergrond. De foto is mooi in balans
De schaduwen vind ik ietwat hard (neus en in het haar onder de kin) maar dat kan ook aan mijn kromme monitor liggen. Je weet...ik hou ook van soft, maar van mij zou het hier wel iets minder mogen.
Ik vind het juist goed dat de aders zijn gebleven Dit maakt de foto voor mij
Je moet idd is wat verder kijken en je ziet bijna niets anders dan onnatuurlijk witte ogen...
Mooi model en leuk belicht. Voor mij werkt de achtergrond echter niet helemaal.
De achtergrond, het haar en het beetje kleding op de foto: het is allemaal behoorlijk druk en maakt dat mijn ogen niet echt bij het belangrijkste op de foto blijven.
Voor mij ben je ook ietsje te ver gegaan in het oplichten van de ogen van het (overigens erg fotogenieke) model. Misschien om ze dan toch weer wat meer naar voren te brengen ten opzichte van die achtergrond?
Misschien eens die achtergrond ietsje afkoelen/donkerder maken? Het licht is voor mij dik in orde: de basis is er dus zeker en vast!
Modellen lezen ook mee, wel zo fijn als daar rekening mee gehouden wordt(...)
De aders zijn hier door de bewerking/omzetting extra geaccentueerd, het ligt dus niet aan het model, de opmerking hierboven is terecht.
Je kan het ook omdraaien, waar is het respect voor het model, vanuit de fotograaf dan.
Ik kijk hier nu op een slechte monitor, maar de onaantrekkelijke ogen staan samen met de barokke achtergrond in schril contrast met de softe skin. Vind het plaatje niet mooi kijken..
De aders zijn hier door de bewerking/omzetting extra geaccentueerd, het ligt dus niet aan het model, de opmerking hierboven is terecht.
Je kan het ook omdraaien, waar is het respect voor het model, vanuit de fotograaf dan.
Ik kijk hier nu op een slechte monitor, maar de onaantrekkelijke ogen staan samen met de barokke achtergrond in schril contrast met de softe skin. Vind het plaatje niet mooi kijken..
Het respect voor het model, die trouwens zeer tevreden was met het plaatje, is hier zeer hoog,ten 2de Marjolein heeft van die grote kijkers, wie ermee gewerkt heeft, kan dit beamen, en een oordeel vellen op een slechte monitor, komaan zeg hoe kan je dan van contrasten spreken?????
Het respect voor het model, die trouwens zeer tevreden was met het plaatje, is hier zeer hoog,ten 2de Marjolein heeft van die grote kijkers, wie ermee gewerkt heeft, kan dit beamen,
Euhm, ik heb ook al vrouwen met grote ogen vastgelegd op plaat. Het hangt af van de fotograaf of je daar nu ongewenst detail in toont of niet...
(...) en een oordeel vellen op een slechte monitor, komaan zeg hoe kan je dan van contrasten spreken?????
Niet overdrijven ook hé, ik kijk hier gewoon niet op mijn eigen scherm, dat misschien iets lichter ingesteld is. Ik spreek hier dus niet over een monochroom scherm uit 1984.
En ik ben duidelijk niet de enige die de aders ziet, of hebben zij ook een te slecht scherm om een oordeel te vellen?
Caleido, ik herhaal : als het model het zo wilt, een beetje creepy zoals ze zelf zei, dan krijg ze dat, dat van die aders, ja dat is opgelicht beuh, ik kijk hier op een eizo en vind het goed wat het scherm en beeld betreft dan hé
Aders zijn enkel door de bewerking zichtbaar, en ja modellen lezen mee das toch goed dan leren zij ook waar wij op letten.
Wil 'full of aders' iets zeggen over het model, ik beoordeel een foto geen model, ik vind van niet maar ja iedereen interpreteert anders zeker? naar mijn bescheiden anatomische kennis heeft iedereen aders in de ogen en mogen ze zeker zichtbaar zijn maar ik vind dat ze gewoon te erg geaccentueerd worden door de bewerking en ben er bijna zeker van dat als je ze niet zo erg accentueert de foto aangenamer wordt om naar te kijken.
Maar ja wie ben ik.
Comment