Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Eerst en vooral vind ik de beschildering op het aangezicht amateuristisch gedaan.
Zoiets moet er in één kleurrijke veeg opstaan, en niet in 25 onregelmatige en in alle richtingen verlopende penseeltrekjes.
En aangezien de aandacht onmiddellijk naart die kleur getrokken wordt, stoort dit enorm.
Op de tweede foto, vind ik de huid niet levendig genoeg. Je hebt de huid hier wellicht wat donkerder gehouden om de aandacht naar de witte beschildering te leiden en te doen opvallen. Ik vind dat je in deze reeks tenminste de huidtonen op elkaar af moet stemmen, zowel qua kleur als qua contrasten.
Door de bewerking lijkt het aangezicht op de derde foto eerder een masker (door de haaruitgroei die je net iets te gaaf hebt weggewerkt). Hier valt de beschildering wel het best mee. Maar hier weer: de haarlijn/voorhoofd is volledig weggeshopt maar in de nek dan weer niet.
Op foto 1 heb je het dan weer iets te weinig gedaan (zie ook nekharen).
Tja ieder zen mening en ik respecteer die ook
ik zie toch dat er enorm veel reactie op komt en veel goeie op andere media platformen
dus
die kleuren zijn zo gewild en bedoel dus voor ons is ze geslaagd de reeks
thx voor jouw visie derop kzal der zekers rekening mee houden en zien hier en daar of ik ze wat aanpas de foto's
grtz jim
Eerst en vooral vind ik de beschildering op het aangezicht amateuristisch gedaan.
Zoiets moet er in één kleurrijke veeg opstaan, en niet in 25 onregelmatige en in alle richtingen verlopende penseeltrekjes.
En aangezien de aandacht onmiddellijk naart die kleur getrokken wordt, stoort dit enorm.
Op de tweede foto, vind ik de huid niet levendig genoeg. Je hebt de huid hier wellicht wat donkerder gehouden om de aandacht naar de witte beschildering te leiden en te doen opvallen. Ik vind dat je in deze reeks tenminste de huidtonen op elkaar af moet stemmen, zowel qua kleur als qua contrasten.
Door de bewerking lijkt het aangezicht op de derde foto eerder een masker (door de haaruitgroei die je net iets te gaaf hebt weggewerkt). Hier valt de beschildering wel het best mee. Maar hier weer: de haarlijn/voorhoofd is volledig weggeshopt maar in de nek dan weer niet.
Op foto 1 heb je het dan weer iets te weinig gedaan (zie ook nekharen).
zeer geslaagde reeks. Al zou ik bij die met de witte verf ook de belichting wat optrekken. en zeker als je er een drieluik van maakt om aan de muur te hangen
Prachtig werk.
Een amateur maakt zich druk om scherpte
een professioneel maakt zich druk in de verkoop
een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht
Toffe reeks Mooie kleuren ook, de Nederlandse driekleur
Ik begrijp wel het commentaar van Maniac, het was zooo mooi geweest als de veeg echt door 1 grote streek was ontstaan.
De bewerking vind ik wel zeer mooi. Idd vlekje even wegpoetsen.
Je moet ze wel als reeks te zien krijgen vind ik, dan zit er een verhaal in. Elke foto op zich vind ik niet per sé beter dan andere jims of collega's in het genre.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Je moet ze wel als reeks te zien krijgen vind ik, dan zit er een verhaal in. Elke foto op zich vind ik niet per sé beter dan andere jims of collega's in het genre.
Volg Sylvie volledig.
Als reeks zeker niet slecht.
Foto's op zich : zeker niet beter dan anderen hier posten op het forum.
En zelfs binnen de reeks heb je het probleem dat de toning van de tweede foto totaal anders is dan 1 en 3...
Comment