Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

United Colors

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: United Colors

Het werk van een pro!
    www.pixation.be

Comment

Eerst en vooral vind ik de beschildering op het aangezicht amateuristisch gedaan.
      Zoiets moet er in één kleurrijke veeg opstaan, en niet in 25 onregelmatige en in alle richtingen verlopende penseeltrekjes.
      En aangezien de aandacht onmiddellijk naart die kleur getrokken wordt, stoort dit enorm.

Op de tweede foto, vind ik de huid niet levendig genoeg. Je hebt de huid hier wellicht wat donkerder gehouden om de aandacht naar de witte beschildering te leiden en te doen opvallen. Ik vind dat je in deze reeks tenminste de huidtonen op elkaar af moet stemmen, zowel qua kleur als qua contrasten.

Door de bewerking lijkt het aangezicht op de derde foto eerder een masker (door de haaruitgroei die je net iets te gaaf hebt weggewerkt). Hier valt de beschildering wel het best mee. Maar hier weer: de haarlijn/voorhoofd is volledig weggeshopt maar in de nek dan weer niet.

Op foto 1 heb je het dan weer iets te weinig gedaan (zie ook nekharen).

Comment

Tja ieder zen mening en ik respecteer die ook
        ik zie toch dat er enorm veel reactie op komt en veel goeie op andere media platformen
        dus
        die kleuren zijn zo gewild en bedoel dus voor ons is ze geslaagd de reeks
        thx voor jouw visie derop kzal der zekers rekening mee houden en zien hier en daar of ik ze wat aanpas de foto's
        grtz jim

Oorspronkelijk geplaatst door maniac Bekijk bericht
        Eerst en vooral vind ik de beschildering op het aangezicht amateuristisch gedaan.
        Zoiets moet er in één kleurrijke veeg opstaan, en niet in 25 onregelmatige en in alle richtingen verlopende penseeltrekjes.
        En aangezien de aandacht onmiddellijk naart die kleur getrokken wordt, stoort dit enorm.

Op de tweede foto, vind ik de huid niet levendig genoeg. Je hebt de huid hier wellicht wat donkerder gehouden om de aandacht naar de witte beschildering te leiden en te doen opvallen. Ik vind dat je in deze reeks tenminste de huidtonen op elkaar af moet stemmen, zowel qua kleur als qua contrasten.

Door de bewerking lijkt het aangezicht op de derde foto eerder een masker (door de haaruitgroei die je net iets te gaaf hebt weggewerkt). Hier valt de beschildering wel het best mee. Maar hier weer: de haarlijn/voorhoofd is volledig weggeshopt maar in de nek dan weer niet.

Op foto 1 heb je het dan weer iets te weinig gedaan (zie ook nekharen).

Comment

zeer geslaagde reeks. Al zou ik bij die met de witte verf ook de belichting wat optrekken. en zeker als je er een drieluik van maakt om aan de muur te hangen

Prachtig werk.
          Een amateur maakt zich druk om scherpte
          een professioneel maakt zich druk in de verkoop
          een fotograaf maakt zich druk omwille van het licht

Comment

Mooie reeks

(misschien vlekje in achtergrond nog wegwerken; 1e foto ter hoogte van mond, bij andere twee ter hoogte van het midden van bovenarm)
            Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Toffe reeks Mooie kleuren ook, de Nederlandse driekleur
              Ik begrijp wel het commentaar van Maniac, het was zooo mooi geweest als de veeg echt door 1 grote streek was ontstaan.
              De bewerking vind ik wel zeer mooi. Idd vlekje even wegpoetsen.

Comment

Voor mij een mooie reeks met een lichte voorkeur voor de tweede.
                "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

mooie reeks.

maar waarom drie verschillende formaten?
                  Flickr één
                  Flickr two

Comment

Mijnheer Bollaerts,

Beste reeks die je hier hebt gepost sinds ik je volg...

Zo meer alstublieft

Groeten
                    Michel

Comment

Je moet ze wel als reeks te zien krijgen vind ik, dan zit er een verhaal in. Elke foto op zich vind ik niet per sé beter dan andere jims of collega's in het genre.
                      If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                      www.sylviehuybrecht.be

Comment

Knappe reeks waarvan nr3 TOP

Comment

héél knappe reeks

Wel spijtig van de sensorvlek (links naast model)

grts
                          Sieg
                          Voor meer foto's ; www.sieg.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                            Je moet ze wel als reeks te zien krijgen vind ik, dan zit er een verhaal in. Elke foto op zich vind ik niet per sé beter dan andere jims of collega's in het genre.
                            Volg Sylvie volledig.
                            Als reeks zeker niet slecht.
                            Foto's op zich : zeker niet beter dan anderen hier posten op het forum.
                            En zelfs binnen de reeks heb je het probleem dat de toning van de tweede foto totaal anders is dan 1 en 3...
                            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Working...
                            X