Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wat is dat toch met die lastige modellen ???

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Wat is dat toch met die lastige modellen ???

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
    tegen bedoel je?
    grt,bouk.
    Als ze maar helpen
    Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
      Ik vraag me sowieso af of jij uberhaubt nog fun in je leven hebt
      Laat eens wat recent werk zien, Jos. Je laatste was van 13 augustus. Of ben je zo depri dat je geen inspiratie meer hebt? (Daar bestaan goede pillen voor trouwens ) ...
      Maak je geen zorgen, ik amuseer mij hier best. Vooral als een topicstarter in z'n eigen draadje naast de kwestie begint te lullen.
      Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Meer hoeft ook niet
        Valt onder de noemer fun and freestylen
        Fun om te zien is het zeker, dat kwam al door je titel
        Dit doe je gewoon tussen het shooten door? Je denkt....zal ik het model eens vastplakken aan de muur? Wat een vuns ben je eigenlijk lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
          Fun om te zien is het zeker, dat kwam al door je titel
          Dit doe je gewoon tussen het shooten door? Je denkt....zal ik het model eens vastplakken aan de muur? Wat een vuns ben je eigenlijk lol
          je moest eens weten
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

je moest eens weten
            een typisch onder-onsje... (LOL)
            H.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

zo'n contrasten zijn geweldig
              Het enige wat ik spijtig vind is de linker hand (haar rechter) die zowat te donker word en zo nogal raar lijkt nu (lijkt wel zo de kleur als je je hand afspant ofzo ).
              Maar echt, het is weer zo'n foto die ik zelf in mijn portfolio zou willen hebben op dit moment (wel zelfgemaakt dan! )

en ik vind het spijtig dat er mensen zich nog constant aan die regeltjes vasthouden, die zijn er als basis, maar soms wordt een foto toch sterker als je eens afwijkt ...
              Altijd dat afbreken (ok, in showcase gebeurt dat niet snel).. maar echt, ik ben er zeker van dat daardoor mensen hun eigen ding niet gaan durven doen (en ik denk dat ik me bij die groep mag rekenen) omdat het dan te ver gaat 'afwijken'..
              No rules. Great shots.
              -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
                en ik vind het spijtig dat er mensen zich nog constant aan die regeltjes vasthouden, die zijn er als basis, maar soms wordt een foto toch sterker als je eens afwijkt ...
                Altijd dat afbreken (ok, in showcase gebeurt dat niet snel).. maar echt, ik ben er zeker van dat daardoor mensen hun eigen ding niet gaan durven doen (en ik denk dat ik me bij die groep mag rekenen) omdat het dan te ver gaat 'afwijken'..
                Je eigen mening ventileren mag dus niet omdat het sommigen hun ding niet meer zouden durven doen?

Comment

zo'n contrasten zijn geweldig
                  Het enige wat ik spijtig vind is de linker hand (haar rechter) die zowat te donker word en zo nogal raar lijkt nu (lijkt wel zo de kleur als je je hand afspant ofzo ).
                  Maar echt, het is weer zo'n foto die ik zelf in mijn portfolio zou willen hebben op dit moment (wel zelfgemaakt dan! )

Niks van aantrekken. Als je niet durft te vallen, leer je ook nooit lopen

Sja die hand en die donkere partijen. Zelf interesseert me dat geen ruk, eerlijk gezegd. Ook door omzetten met die filters naar zw krijg je dit soort grappen. (of beter richten of laten poseren).
                  Dit soort platen bewerk ik ook niet tot in details. Zou dat nog wel kunnen repareren of kleur kunnen aanpassen maar vind dat hier niet zo belangrijk. Ben er zelf tevreden over zoals ie is
                  Groetjes, Jörgen
                  www.beautyshoot.nl

Comment

Niks van aantrekken. Als je niet durft te vallen, leer je ook nooit lopen

Sja die hand en die donkere partijen. Zelf interesseert me dat geen ruk, eerlijk gezegd. Ook door omzetten met die filters naar zw krijg je dit soort grappen. (of beter richten of laten poseren).
                    Dit soort platen bewerk ik ook niet tot in details. Zou dat nog wel kunnen repareren of kleur kunnen aanpassen maar vind dat hier niet zo belangrijk. Ben er zelf tevreden over zoals ie is
                    Is ook niet de bedoeling hoor dat je er van gaat wakker liggen Het is uiteindelijk ook iets wat er bij hoort misschien (ben er niet zo zeker van ). Trouwens, die hand is 2% ofzo van de foto, dus eigenlijk maar mierenneuken
                    No rules. Great shots.
                    -

Comment

Is ook niet de bedoeling hoor dat je er van gaat wakker liggen Het is uiteindelijk ook iets wat er bij hoort misschien (ben er niet zo zeker van ). Trouwens, die hand is 2% ofzo van de foto, dus eigenlijk maar mierenneuken
                      nee hoor.. alles poseert mee. Ook een vinger. Echter in deze setting vind ik het niet belangrijk. Is het een kleurversie, beauty en zonder korrel zou ik hem niet zo maken
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

hehe leuke plaat (ik doe hier weer inspiratie op )
                        jorgen,volgende keer hetzelfde doen maar dan met een kapotgescheurd t-schirt of zo, t'is maar een tipje he, mijn ziek brein denkt direkt in die richting als ik deze foto zie....
                        http://www.jvs-photography.be/

Comment

Over dat zwart dat zou dichtlopen, dat klinkt weer als een regeltje van de lokale fotoclub.. Echte kunst gaat verder dan dat..
                          Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM

Comment

Super! leuk plaatje!

Comment

Je merkt hier wel dat je echt in de "modellenclub" zit en dat elke opmerking niet dadelijk een aanval hoeft te zijn...Allez voor mij toch niet.
                              Daarom blijf ik mooi bij de landschapjes..
                              Mvg, Pascal,Schoonspikke
                              Als je schiet..schiet dan raak!
                              500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Working...
                              X