Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Eerstvolgende Shooting Day: SD Dendermonde op 10 mei 2025.
Een sfeervolle foto met mooie tinten en een prachtige belichting.
Het enige wat ik vreemd vind is de huid onder het linkeroog...alsof er een driehoekje uit gekrast is.
Maar ziet niemand die strepen en gekke dingen onder het linkeroog (voor de kijkers rechts, een soort gekerfde driehoek daar waar precies het ligt valt? Ik vind dat echt zonde van de foto. (crtl muiswiel om in te zoomen)
Maar ziet niemand die strepen en gekke dingen onder het linkeroog (voor de kijkers rechts, een soort gekerfde driehoek daar waar precies het ligt valt? Ik vind dat echt zonde van de foto. (crtl muiswiel om in te zoomen)
Nu je het zegt valt het op,maar het is en blijft een mooie
Ik zie het ook en zag het ook voor je het meldde.
Maar voor de rest prahtige foto.
Control - muiswiel, de beste tip (nou-ja) die ik hier las...
Alweer iets bijgeleerd...
Prachtige toning, styling, setting en compo, maar schiet mij nu niet af, ik had toch graag wat een mooiere retouching gezien voor het gezicht. Die driehoek komt dat door een aparte laag te maken en die in te vullen met een kleur of te vermenigvuldigen met de background en daarna de randen niet te retoucheren ?
Prachtige toning, styling, setting en compo, maar schiet mij nu niet af, ik had toch graag wat een mooiere retouching gezien voor het gezicht. Die driehoek komt dat door een aparte laag te maken en die in te vullen met een kleur of te vermenigvuldigen met de background en daarna de randen niet te retoucheren ?
Toch jammer dat TS de moeite niet neemt om die wang bij te werken.
Henk
Comment