Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Blue skies wedding

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Blue skies wedding

    Ik heb net het huwelijksalbum afgewerkt van een koppel dat ik deze zomer heb mogen fotograferen. Deze foto's wou ik graag met jullie delen. Ik denk dat deze foto's volledig tot hun recht zouden komen op diasec van 1m à 1,5m! Spijtig genoeg kan ik ze hier maar aan 900 pixels laten zien.





    www.focusfotografie.be
    www.facebook.com/eviwilmus

  • #2
    Re: Blue skies wedding

    Nog geen reacties op deze prachtige platen?

    Voor mij staan ze in de juiste volgorde, 1 - 2 - 3


    toch wel een heel klein beetje jammer, vind ik, dat bij de eerste die metalen constructie boven de bomen komt piepen.

    greetz
    Nikon D200- 18-200 VR --- 50mm 1.4

    Comment


    • #3
      Re: Blue skies wedding

      knappe plaatjes

      je had wel geluk met zo ne fotogenieke lucht hé
      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

      Comment


      • #4
        Re: Blue skies wedding

        vind de eerste de beste.
        bij de tweede valt het paar wat weg in de omgeving.
        laatste wel leuk, maar ik zie het nut van die auto niet zo.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Blue skies wedding

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          laatste wel leuk, maar ik zie het nut van die auto niet zo.
          grt,bouk.
          Zij heeft haar boeket weggegooid en bedankt hem uitbundig voor het geschenk.

          Comment


          • #6
            Re: Blue skies wedding

            Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk bericht
            Zij heeft haar boeket weggegooid en bedankt hem uitbundig voor het geschenk.
            oh..aha.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Blue skies wedding

              Mooi verzorgde reeks en voor mij staan ze ook in de juiste volgorde.

              Hans
              Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

              Comment


              • #8
                Re: Blue skies wedding

                Haha! De auto is hun bruidswagen. Misschien dat deze foto toch enkel tot zijn recht kom naast zijn tegenhanger. De tegenhanger is namelijk een identieke foto, waarbij het boeket scherp is en het koppel onscherp. Die presenteer ik dan gespiegeld naast elkaar.
                www.focusfotografie.be
                www.facebook.com/eviwilmus

                Comment


                • #9
                  Re: Blue skies wedding

                  Evi,

                  voor mij is plaat 1 ook de betere plaat. Mooi lijnenspel, mooie kleuren, correct belicht en de weerspiegeling in het water maken het een mooie huwelijksfoto.

                  Foto 2 : Voor mij gaat het trouwkoppel iets te veel op in de drukke achtergrond.
                  Ik durf bij huwelijksplaten ook wel beelden nemen met het trouwkoppel klein op, maar dan zoek ik toch een rustigere achtergrond. Nu kijk ik continu naar het fabrieksgebouw en heb ik zoiets van... Ah ja, er staat precies een koppel op...

                  Foto 3 : Leuke dynamische foto, maar bruidswagen of niet, zonder had hij beter geweest in mijn ogen. Maar wel een goeie foto en dan al zeker voor het koppel.

                  Mvg. Peter
                  www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Blue skies wedding

                    Ook ik vind de eerste het beste, fraai van vakverdeling, mooie kleuren; ze was misschien
                    nog mooier geweest zonder dat die eerste wolkjes aan de horizon verschenen

                    Comment


                    • #11
                      Re: Blue skies wedding

                      Dat het koppel wat in foto 2 verdwijnt, is wel zo natuurlijk. Sommige koppels hebben het niet graag als ze heel erg klein afgebeeld staan, maar dit koppel stond er wel voor open. Ik vind een paar foto's waar ze klein op staan zeker wel passen in een ganse reeks.

                      Maar misschien had ik toch een groter diafragma moeten gebruiken, om het koppel toch iets meer aandacht te geven door een kleinere scherptediepte.

                      In ieder geval bedankt voor de reacties!
                      www.focusfotografie.be
                      www.facebook.com/eviwilmus

                      Comment

                      Working...
                      X