Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik heb net het huwelijksalbum afgewerkt van een koppel dat ik deze zomer heb mogen fotograferen. Deze foto's wou ik graag met jullie delen. Ik denk dat deze foto's volledig tot hun recht zouden komen op diasec van 1m à 1,5m! Spijtig genoeg kan ik ze hier maar aan 900 pixels laten zien.
Haha! De auto is hun bruidswagen. Misschien dat deze foto toch enkel tot zijn recht kom naast zijn tegenhanger. De tegenhanger is namelijk een identieke foto, waarbij het boeket scherp is en het koppel onscherp. Die presenteer ik dan gespiegeld naast elkaar.
voor mij is plaat 1 ook de betere plaat. Mooi lijnenspel, mooie kleuren, correct belicht en de weerspiegeling in het water maken het een mooie huwelijksfoto.
Foto 2 : Voor mij gaat het trouwkoppel iets te veel op in de drukke achtergrond.
Ik durf bij huwelijksplaten ook wel beelden nemen met het trouwkoppel klein op, maar dan zoek ik toch een rustigere achtergrond. Nu kijk ik continu naar het fabrieksgebouw en heb ik zoiets van... Ah ja, er staat precies een koppel op...
Foto 3 : Leuke dynamische foto, maar bruidswagen of niet, zonder had hij beter geweest in mijn ogen. Maar wel een goeie foto en dan al zeker voor het koppel.
Ook ik vind de eerste het beste, fraai van vakverdeling, mooie kleuren; ze was misschien
nog mooier geweest zonder dat die eerste wolkjes aan de horizon verschenen
Dat het koppel wat in foto 2 verdwijnt, is wel zo natuurlijk. Sommige koppels hebben het niet graag als ze heel erg klein afgebeeld staan, maar dit koppel stond er wel voor open. Ik vind een paar foto's waar ze klein op staan zeker wel passen in een ganse reeks.
Maar misschien had ik toch een groter diafragma moeten gebruiken, om het koppel toch iets meer aandacht te geven door een kleinere scherptediepte.
Comment