Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
No 1 heel nais. Tis alleen jammer dat de rest van haar lichaam niet meeposeert met dezelfde dynamiek als het hoofd. Mss croppen tot net onder haar hand? Vind ik m veel krachtiger door worden.
Tweede vind ik echt wel top
Bij de eerste zit voor mij het licht niet lekker.
Je zit met het meeste licht gericht centraal van het lichaam en had dit liever gezien op het hoofd met een gradient naar beneden... Nu ja, dat is mijn idee en smaak hé...
Het blijft wel een leuke foto
No 1 heel nais. Tis alleen jammer dat de rest van haar lichaam niet meeposeert met dezelfde dynamiek als het hoofd. Mss croppen tot net onder haar hand? Vind ik m veel krachtiger door worden.
Ik vind dit net juist leuk aan de foto. Het geeft iets 'zwoels' (vreemde woordkeuze, I know, maar ik kan het niet beter verwoorden ).
Wat de tweede betreft, volg ik mijn voorgangers.
"The day we stop looking, Charlie, is the day we die" - Al Pacino, Scent of a Woman websitefotoblog
vind ik ook...
nr 2 daarentegen vind ik wel een heel mooi portret Wilfried!
2de is een zeer mooie , zou wel nog mooier zijn als haar linker iris even licht was als haar rechter. dat licht en donker oog stoort me een beetje nu. in PS beetje oplichten
Comment