Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Expressions
Collapse
X
-
-
Re: Expressions
No 1 heel nais. Tis alleen jammer dat de rest van haar lichaam niet meeposeert met dezelfde dynamiek als het hoofd. Mss croppen tot net onder haar hand? Vind ik m veel krachtiger door worden.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
-
Tweede vind ik echt wel top
Bij de eerste zit voor mij het licht niet lekker.
Je zit met het meeste licht gericht centraal van het lichaam en had dit liever gezien op het hoofd met een gradient naar beneden... Nu ja, dat is mijn idee en smaak hé...
Het blijft wel een leuke foto
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtNo 1 heel nais. Tis alleen jammer dat de rest van haar lichaam niet meeposeert met dezelfde dynamiek als het hoofd. Mss croppen tot net onder haar hand? Vind ik m veel krachtiger door worden.
Wat de tweede betreft, volg ik mijn voorgangers.
Comment
-
-
Thanks all!
@Madmax: Misschien wel ja, maar vind de dynamiek persoonlijk goed genoeg :-) Thanks for the advice!Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtNo 1 heel nais. Tis alleen jammer dat de rest van haar lichaam niet meeposeert met dezelfde dynamiek als het hoofd. Mss croppen tot net onder haar hand? Vind ik m veel krachtiger door worden.
nr 2 daarentegen vind ik wel een heel mooi portret Wilfried!With Canon, I can (or at least try)
Photastic.be ~ Passion for the picture
Nieuwe site
Comment
-
-
2de is een zeer mooie , zou wel nog mooier zijn als haar linker iris even licht was als haar rechter. dat licht en donker oog stoort me een beetje nu. in PS beetje oplichten
Comment
-
-
Weeral bedankt!
@Melissa: Ik vrees dat het dan een beetje artificieel over gaat komen, want er is gewoon een schaduw aan die hele zijde..Canon EOS 5D MKIV | Canon 24-70mm F/2.8 USM | Canon 70-200mm F/2.8 IS MK II USM | Canon 135mm F/2 USM | Canon 50mm F/1.4 USM
Comment
Comment