Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fun

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Fun

Eindelijk mijn dochters overtuigd.

Re: Fun

Het zijn leuke meisjes en het is een hele toffe foto geworden. Wedden dat je er NOG maakt ?

Comment

Bij mij werkt de link niet :S
      [center] Canon EOS 1000D -- Canon 17-85 IS USM, Canon 50mm F1.4 en Sigma 70-300

Comment

Een heerlijke foto die duidelijk FUN uitstraalt, heel erg leuk!! (Die modellen wil ik ook wel eens fotograferen )
        Ik twijfel alleen een beetje aan je witbalans...de huid is wat oranje, mede als de boa, de tanden en het oogwit. Ik ben voorzichtig, want misschien ligt dat aan mijn scherm.

Comment

Ik twijfel alleen een beetje aan je witbalans...de huid is wat oranje, mede als de boa, de tanden en het oogwit. Ik ben voorzichtig, want misschien ligt dat aan mijn scherm.
          Zelfde idee op mijn scherm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
            Een heerlijke foto die duidelijk FUN uitstraalt, heel erg leuk!! (Die modellen wil ik ook wel eens fotograferen )
            Ik twijfel niet. Jammer van een anders toch wel mooie en leuke foto
            www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Idd zeer feestelijk plaatje waar de fun van afspat,maar veel te rood zoals reeds gezegd.
              "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Los van bovenstaande comments vind ook weer hier dat er te weinig aandacht uitgaat naar de algehele styling en meer naar de techniek.
                Het een werkt niet zonder het ander, en kost echt niet zoveel moeite om modellen bijv. hetzelfde te laten aantrekken, make-up op elkaar af te stemmen enz.
                Mss. ben ik een zeurpiet, maar vind het gewoon zonde van zo'n mooie plaat waar je weer eens een heerlijke lach ziet
                5 minuten overleg met het team en je had een winnaar van een plaat gehad.
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                X