Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lalala Layla
Collapse
X
-
Lalala Layla
Last edited by Henk47; 15 november 2009, 02:20.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Lalala Layla
lekker gewoon en goed.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtlekker gewoon en goed.
grt,bouk.
jk
Comment
-
Heey Henk
Heel erg goed en sterk gehouden natuurlijke belichting en schaduwval man.
PERFECT gewoon.
Die schaduwtjes die mooi langs die ribbetjes lopen zijn echt perfect.
Ik weet niet of ze wilt, maar dit is nu zo'n model dat zich erg mooi voor een naakt leent.
Een mooi gespierd lijf en geheel droog afgetraint (maw geen vetrollen).
En dan krijg je echte sterke foto's en kun je er ook lekker met licht mee spelen.
Wel moet je nog wat aandacht aan je compositie geven.
Dit is een grote dominerende vrouw met een sterk overkomend gezicht.
Hierdoor komt ze denk ik beter uit met aan een zijkant en bovenzijde wat meer speelse ruimte.
Dan ademt het geheel meer als je begrijpt wat ik bedoel.
Verder nodigt deze blik mij echt uit tot een close up van het gezicht zelf.
Ik denk dat je daar nog veel meer mee kunt uithalen.
Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg van deze serie met dit model.
En als jij niet wilt, wil ik wel .Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Irineas Bekijk berichtHeey Henk
Heel erg goed en sterk gehouden natuurlijke belichting en schaduwval man.
PERFECT gewoon.
Die schaduwtjes die mooi langs die ribbetjes lopen zijn echt perfect.
Ik weet niet of ze wilt, maar dit is nu zo'n model dat zich erg mooi voor een naakt leent.
Een mooi gespierd lijf en geheel droog afgetraint (maw geen vetrollen).
En dan krijg je echte sterke foto's en kun je er ook lekker met licht mee spelen.
Wel moet je nog wat aandacht aan je compositie geven.
Dit is een grote dominerende vrouw met een sterk overkomend gezicht.
Hierdoor komt ze denk ik beter uit met aan een zijkant en bovenzijde wat meer speelse ruimte.
Dan ademt het geheel meer als je begrijpt wat ik bedoel.
Verder nodigt deze blik mij echt uit tot een close up van het gezicht zelf.
Ik denk dat je daar nog veel meer mee kunt uithalen.
Ik ben zeer benieuwd naar het vervolg van deze serie met dit model.
En als jij niet wilt, wil ik wel .
Bedankt René. Ik heb nog genoeg van dit model, ook die jij bedoelt, maar zal die hier waarschijnlijk niet plaatsen aangezien ze te weinig reacties oproepen.
En dan zet ik op BD paddestoelen in tegenlicht....
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtlekker gewoon en goed.
grt,bouk.
Comment
-
-
Owh...en paddenstoelen zijn ook erg mooi henk
Comment
-
Mooi, maar de horloge stoort meUsing the camera to defeat the habit of not seeing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nice_nicce Bekijk berichtMooi, maar de horloge stoort me
'We' hadden eigenlijk te weinig tijd om daar nog aan te denken.
Da's geen goed excuus, ik weet 't.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk berichtInderdaad....maar ik zelf zou de foto mooier hebben gevonden als er nog iets meer aandacht besteeds zou zijn aan de entourage.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichten wat blijft er dan over van.......gewoon?
grt,bouk.
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtBouk kun je iets duidelijker zijn?
Henk
maar als je verder leest wat ze schrijft, gaat juist het gewone er af volgens mij.
zoals:
meer aandacht voor de entourage.
een mooier kledingstukje.
het afdoen van horloge en ketting.
dan gaat voor mij (lekker gewoon) niet meer op!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMonica Quote mij met "inderdaad":
maar als je verder leest wat ze schrijft, gaat juist het gewone er af volgens mij.
zoals:
grt,bouk.
Bedankt, HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtMonica Quote mij met "inderdaad":
zoals:
grt,bouk.
Meer aandacht voor de entourage= horloge en stofje.
That's all.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtJa nou is het me duidelijk. Kijk, als je werkt met een professioneel model is het wat anders hè. Wij werken ook niet met drie lagen make-up.
Bedankt, Henk
Als je niet met professionele modellen werkt, hoef je niet op afwerking te letten?
Als jij het mooi vindt...prima. Maar 't is natuurlijk een kleine moeite om te vragen of een model 'm af wil doen.
Wanneer gaan we paddenstoelen 'schieten'?
Comment
Comment