Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Waiting for Godot + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Waiting for Godot

Heel mooi!

Comment

Jeannot das uwe volgende HOF..En een privilege om te werken met zo een blik..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

jij hebt toch een heeeeel fotogenieke madam hoor. Weer prachtig!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
          Jeannot das uwe volgende HOF..En een privilege om te werken met zo een blik..

Ik ga me hier niet populair maken maar vind dit geen HoF plaat.Heb al veel betere gezien van je.Begrijp me niet verkeerd ik vind de foto wel geslaagd,maar ik vind de bewerking er niet bij passen,de x-process die je eerder van Joyce plaatste vond ik vele malen sterker.Ik geef enkel maar mijn eigen mening en verwacht niet dat iemand het eens is met mij hoor.
          "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

mooie foto en de sepia'achtige bewerking kan ik zeker smaken,maar wat een ogen heeft dat meisje zeg, ik zou er zo in verdrinken doe haar maar eens de groetjes van mij

Comment

Ik vind dit een hele mooie foto.
              ik ben wel benieuwd naar het resultaat mocht je zoals in een eerdere reply gezegd een cm meer gelaten hebben onderaan.
              People don't quit playing games when they grow old; they grow old when they quit playing games.
              http://www.flickr.com/photos/canon_elvis/

Comment

Re: Waiting for Godot + update

[Mod]Ik heb even de niet-relevante opmerkingen over persoonlijke smaken verwijderd. Of dit HoF-materiaal is of niet, zal later wel blijken On topic aub en vecht de rest elders uit.[/Mod]

Persoonlijk: een zeer mooie plaat waarvan ik het origineel veel beter kan smaken dan de bewerking, maar degenen die mij kennen zullen ook niet anders verwachten!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.3.1) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

waar voor dank LesC

jk

Comment

Geef mij maar origineel én update (dat dus eigenlijk het origineel is...)

Die uitstraling in de onbewerkte versie zeg ! Ik meen toch wat belichtingsfoutjes te zien (onder de neus, op de schouder, riem en haar) maar die zijn door de bewerking fijntjes weggepoetst.
                    Dus voor mijn blijft het... SJIEK!
                    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
                    Oók wandelen met GPS?

Comment

Man, die meid heeft unieke oogjes
                      Knap geschoten

greetz
                      Cheeta
                      Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                      flickr

Comment

Bedankt voor de update Gno,ben volledig weg van het originele beeld.
                        "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Het originele is zelfs beter vind ik.
                          Verder zal ik maar niks meer zeggen..
                          Mvg, Pascal,Schoonspikke
                          Als je schiet..schiet dan raak!
                          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Hehe ikke ook niet

Comment

Het origineel is al een mooie plaat, maar ik kan de bewerking ervan best wel smaken. Heel leuk!
                              Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

De tweede (de kleur) is voor mij te gladjes. De foto past niet bij de sfeer die opgeroepen wordt. De zwart/wit is -mede door de ruis- voortreffelijk.

Comment

Working...
                                X