Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Jeannot das uwe volgende HOF..En een privilege om te werken met zo een blik..
Ik ga me hier niet populair maken maar vind dit geen HoF plaat.Heb al veel betere gezien van je.Begrijp me niet verkeerd ik vind de foto wel geslaagd,maar ik vind de bewerking er niet bij passen,de x-process die je eerder van Joyce plaatste vond ik vele malen sterker.Ik geef enkel maar mijn eigen mening en verwacht niet dat iemand het eens is met mij hoor.
"There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
mooie foto en de sepia'achtige bewerking kan ik zeker smaken,maar wat een ogen heeft dat meisje zeg, ik zou er zo in verdrinken doe haar maar eens de groetjes van mij
Ik vind dit een hele mooie foto.
ik ben wel benieuwd naar het resultaat mocht je zoals in een eerdere reply gezegd een cm meer gelaten hebben onderaan.
[Mod]Ik heb even de niet-relevante opmerkingen over persoonlijke smaken verwijderd. Of dit HoF-materiaal is of niet, zal later wel blijken On topic aub en vecht de rest elders uit.[/Mod]
Persoonlijk: een zeer mooie plaat waarvan ik het origineel veel beter kan smaken dan de bewerking, maar degenen die mij kennen zullen ook niet anders verwachten!
Geef mij maar origineel én update (dat dus eigenlijk het origineel is...)
Die uitstraling in de onbewerkte versie zeg ! Ik meen toch wat belichtingsfoutjes te zien (onder de neus, op de schouder, riem en haar) maar die zijn door de bewerking fijntjes weggepoetst.
Dus voor mijn blijft het... SJIEK!
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment