Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
En na 2 min. wel .
Het bewijs dat modellen met ietsje mee enorme uitstraling kunnen hebben .
onn topic : linker oog is voor verbetering vatbaar .
Is het make up of iets anders maar er is precies iets mis mee , zie een te dominante lijn aan haar kaak .
En na 2 min. wel .
Het bewijs dat modellen met ietsje mee enorme uitstraling kunnen hebben .
onn topic : linker oog is voor verbetering vatbaar .
Is het make up of iets anders maar er is precies iets mis mee , zie een te dominante lijn aan haar kaak .
wat jij zit aan haar oog zijn rimpeltjes die wat meer uitkomen door de schaduw
wat betreft die dominante lijn in haar kaak: foto komt zo uit toestel, niks aan gedaan buiten wat verscherpen en curves.
dus niks PS
Mvg
Ronny
Ik blijf dat mooie foto's vinden, met een mooi model waar zeker en vast nog meer uit te halen is.
Dat er niet té veel bewerking op zit, is niet storend. Het hoeft niet altijd te glad gestreken zijn. Maar da's heel persoonlijk.
Ik vind de achtergrond wel beter dan in je vorige posts.
Off topic: ze is toch van Stabroek, niet?
Ik blijf dat mooie foto's vinden, met een mooi model waar zeker en vast nog meer uit te halen is.
Dat er niet té veel bewerking op zit, is niet storend. Het hoeft niet altijd te glad gestreken zijn. Maar da's heel persoonlijk.
Ik vind de achtergrond wel beter dan in je vorige posts.
Off topic: ze is toch van Stabroek, niet?
Groet,
Peter
alé, bedankt
en ja ze is wel degelijk van Stabroek, gelijk heb je
alvast allen bedankt voor de comments
Mvg
Ronny
Comment