Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
Je ZIET haar zo tegen de camera zeggen: "Dit IS het!"
Mooi moment inderdaad.
De blur op de voorgrond kan ik minder smaken en trekt wat mijn aandacht weg van de anders prachtig vastgelegde sfeer.
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Je ZIET haar zo tegen de camera zeggen: "Dit IS het!"
Mooi moment inderdaad.
De blur op de voorgrond kan ik minder smaken en trekt wat mijn aandacht weg van de anders prachtig vastgelegde sfeer.
Thx, trouwens aan iedereen voor de leuke commentaren.
Voorgrond is niet geblurd !!!.
Stond op een heuvel en heb de blaren op de heuvel meegenomen.
Misschien klassiek te noemen hé... Een voorgrondje, en onerwerp en een achtergrond.
Maar buiten de omzetting naar Z/W is er zeker niks geblurd (een tool die ik trouwens nooit gebruik).
...De blur op de voorgrond kan ik minder smaken en trekt wat mijn aandacht weg...
...Waarmee het niet mijn bedoeling was te beweren dat het kunstmatig/geshopt ontstaan is hoor . Dus een wat ongelukkig gekozen term? Moest het wellicht "bokeh" genoemd hebben?
Blijft een prachtplaat hoor!
Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
Oók wandelen met GPS?
Comment