Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

You Don't Know Me

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: You Don't Know Me

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
    ik denk dat sommige toch een bril moeten dragen het beeld is vlijmscherp en alle huidstructuur is dan ook aanwezig , hou aub eens rekening dat dit professionele modellen zijn met supergave huid ik blur zelfs niet de huid in men bewerking dus stop der nu es mee om daarover blijven te zagen
    awacs van u had ik ni anders verwacht mja kan ergens anders aan ligge he maat
    misschien die "professionele " modellen eens langs sturen bij een "amateur" fotograaf , die bakt er waarschijnlijk meer van dan wat ik hier voorgeschoteld krijg van een zogenaamde prof

Comment

Daar gaan we weer
      Last edited by CH Photography; 19 november 2009, 08:38.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Daar gaan we weer
        deze is echt de "max"
        Last edited by CH Photography; 19 november 2009, 08:39.

Comment

Meningsverschillen oplossen via pm graag anders gaan we hier snel moeten kuisen in het topic . . .
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
            Meningsverschillen oplossen via pm graag anders gaan we hier snel moeten kuisen in het topic . . .
            Amen...
            Mvg, Pascal,Schoonspikke
            Als je schiet..schiet dan raak!
            500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Niet mijn ding ... te glad (gestreken?)
              "Just do it !"

http://jr52.be/index.html

Comment

Hollywood-style betekent ook dat er gebruik gemaakt wordt van de "butterfly" onder de neus.

Dat mis ik hier toch in deze prent om een compleet gevoel te krijgen.

Maar voor het overige best een mooie plaat
                www.strobistworkshops.be - www.fotobedrijf.be

Comment

Hollywood of niet, ik vind het een verdomd mooi portret

Comment

vind de blik en compositie wel mooi

Maar onscherpte komt te gemaakt over , huid te 'zanderig' en vind de zwart/wit omzetting niet zo goed
                    D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Wat mij een beetje stoort aan deze plaat....

Vooreerst, 't is een goeie plaat hoor, maar had graag de kin nog scherp gezien.

Jan

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                        Ik vind de onscherpte vanaf de lippen naar beneden storend alsook de neusgatenfotografie.
                        Verder is er hier weer maar eens niks maar dan ook nada detail in de huid over gelaten.
                        Etalagepoppenfotografie noemen wij dat maar ieder zijn ding lol
                        Zo kan zelfs de beste wel eens een misser maken....
                        Toch kijk ik steeds weer uit naar de knallers van Jim!
                        Henk
                        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                        (BD1383NL)

Comment

bedankt voor de comments
                          en awacs gelieve uwe dwaze praat waar je niets van afweet voor u te houden
                          de dag dat je beetje op niveau komt van andere hier zal ik je mening respecteren nu kom je gewoon mensen afbreken op dingen waar je zelf niets van afweet

grtz

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                            bedankt voor de comments
                            en awacs gelieve uwe dwaze praat waar je niets van afweet voor u te houden
                            de dag dat je beetje op niveau komt van andere hier zal ik je mening respecteren nu kom je gewoon mensen afbreken op dingen waar je zelf niets van afweet

grtz
                            Kom anders maar eens kijken naar mijn tentoonstelling dan leer je hoe het moet..
                            Als ik eens wat meer tijd heb dan houd ik eens een workshop voor beginners ; kan je wellicht wat van opsteken.

Comment

Zeg, Awacs, waarom hou je nu eens niet op met dit weer op de spits te drijven.

Als er een bepaald type fotografie je niet ligt, je niet aanstaat of wat dan ook, reageer er dan niet op.
                              Maar een beetje komen stoken in een topic om het weer op de spits te drijven, heb je echt niets beters te doen?

Kwa stijl is jouw fotografie totaal anders dan die van Jim007, maar je kan toch moeilijk ontkennen dat Jim007 een krak is in zijn vak. Indien je dat niet ziet, scheelt er echt iets met je grijze cellen ter hoogte van het beoordelingsvermogen en is het dringend tijd dat je daar eens deftig laat naar kijken.
                              Eerlijk, uw opmerkingen komen nogal belachelijk over.

Indien je één of andere vete met Jim007 wil uitvechten, dan is een topic nu eenmaal niet de juiste plaats.

Om dan ook maar nog eens te gaan kijken naar foto's die jij hier al geplaatst hebt, behalve dat het een andere stijl is, zijn die alles behalve slecht.
                              Maar opmerkingen zoals de jouwe hier, doen hier echt afbreuk aan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                                Kom anders maar eens kijken naar mijn tentoonstelling dan leer je hoe het moet..
                                Als ik eens wat meer tijd heb dan houd ik eens een workshop voor beginners ; kan je wellicht wat van opsteken.
                                hahhaha spijtig ik dacht je net uit te nodigen op de mijne LOUIZALAAN 475
                                kan jij es wa komen leren ze hangen op 180 m

Comment

Working...
                                X