Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

You Don't Know Me

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• You Don't Know Me

Model Laurence
    MU Debbie DC

inspiratie hier
    HOLLYWOOD Girls de jaren 40- 50 good old times
    iets totaal anders dan dat jullie van me verwachten
    hopelijk bevalt em jullie ik zelf ben persoonlijk helemaal weg van deze stijl

Re: You Don't Know Me

en ik ben er ook weg van, machtige plaat, Hyme L'amour

schitterend

jk

Comment

Fantastisch !

Comment

Ik hou van de looks uit de jaren 40-50! Prachtige foto, daar niet van... maar ik mis een beetje de opmaak (make-up) van de jaren 40-50. Vooral de knalrode lippenstift die het zo typisch maakt. Soit... als je a-typisch wil zijn, is dit zeer geslaagd. (Maar ik zou de lippen inkleuren )
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Geweldig knappe plaat.
          Mvg, Pascal,Schoonspikke
          Als je schiet..schiet dan raak!
          500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

Voor zover ik er verstand van heb is dit best een mooi beeld,maar naar mijn bescheiden mening knijpt ze net iets teveel haar ogen dicht.Toch een toppertje.
            "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
              Ik hou van de looks uit de jaren 40-50! Prachtige foto, daar niet van... maar ik mis een beetje de opmaak (make-up) van de jaren 40-50. Vooral de knalrode lippenstift die het zo typisch maakt. Soit... als je a-typisch wil zijn, is dit zeer geslaagd. (Maar ik zou de lippen inkleuren )
              zelfde gedacht.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Ze knijpt helemaal haar ogen niet teveel dicht. Het is perfect zo.
                De lippen mochten idd iets roder maar ter inspiratie van is ook niet altijd een exacte kopie maken van dus voor mij zeker geslaagd
                http://www.melissavanbelle.be

Comment

Geslaagde opzet
                  Ik dacht onmiddellijk aan die oude Hollywood pictures, zonder dat ik eerste je tekst had gelezen ...

greetz
                  Cheeta
                  Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
                  flickr

Comment

Plaat is zeker mooi en ook klassiek, maar mis hier de hollywoord belichting. Die zijn veel contrastrijker. Veel schaduwen en idd die knallende lippen.
                    Neemt niet weg dat de plaat hier heel fraai is hoor
                    Groetjes, Jörgen
                    www.beautyshoot.nl

Comment

Ik vind de onscherpte vanaf de lippen naar beneden storend alsook de neusgatenfotografie.
                      Verder is er hier weer maar eens niks maar dan ook nada detail in de huid over gelaten.
                      Etalagepoppenfotografie noemen wij dat maar ieder zijn ding lol

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door awacs457 Bekijk bericht
                        Ik vind de onscherpte vanaf de lippen naar beneden storend alsook de neusgatenfotografie.
                        Verder is er hier weer maar eens niks maar dan ook nada detail in de huid over gelaten.
                        Etalagepoppenfotografie noemen wij dat maar ieder zijn ding lol
                        ik volg wel en zeker wat betreft de blur, huidbewerking had ook beter mogen zijn in elk geval.
                        het idee op zich vind ik goed, maar krijg toch niet echt die Hollywood kick bij deze plaat.
                        er ontbreekt wat om mij te overtuigen vooral dan qua belichting.
                        nu de lippen zeker niet inkleuren, het is een B&W dus mooi zo laten
                        Mvg
                        Ronny
                        gewoon een canonneke

Comment

ik denk dat sommige toch een bril moeten dragen het beeld is vlijmscherp en alle huidstructuur is dan ook aanwezig , hou aub eens rekening dat dit professionele modellen zijn met supergave huid ik blur zelfs niet de huid in men bewerking dus stop der nu es mee om daarover blijven te zagen
                          awacs van u had ik ni anders verwacht mja kan ergens anders aan ligge he maat

Comment

Niet mijn stijl maar toch een plaat .
                            Toch 1 opmerking (kan het ni laten ) vind haar neusvleugel niet terug .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jim007 Bekijk bericht
                              ik denk dat sommige toch een bril moeten dragen het beeld is vlijmscherp en alle huidstructuur is dan ook aanwezig , hou aub eens rekening dat dit professionele modellen zijn met supergave huid ik blur zelfs niet de huid in men bewerking dus stop der nu es mee om daarover blijven te zagen
                              awacs van u had ik ni anders verwacht mja kan ergens anders aan ligge he maat
                              Al dan niet een professioneel model met een mooie huid (supergaaf bestaat voor mij niet , alleen in sommige boekskes). Hier is een typische glamour retouching gedaan, ook al had het model een mooie huid plus visagie, ge houdt ervan of niet. Chapeau voor jou dat je het geduld kan opbrengen om zo'n bewerking uit te voeren want er kruipt veel detailwerk in. Met de Blur zal waarschijnlijk wel de vervaging van de hals bedoeld zijn. Mocht ik het mis hebben dan gelieve de originele foto met de supergave huid te tonen.

Comment

Working...
                              X