Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lalala Layla

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Lalala Layla

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
    Je maakt er weer theater van.
    Meer aandacht voor de entourage= horloge en stofje.
    That's all.
    Misschien had ze beter (een mooi kledingstukje) in haar handen kunnen hebben? Ik vrees ook dat ik het model gevraagd zou hebben om die behoorlijk (grote zwarte horloge) en (ketting) af te doen.
    meer schrijf ik toch niet?
    Sorry voor het beetje off topic MOD.(en Henk)
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Als jij het mooi vindt...prima. Maar 't is natuurlijk een kleine moeite om te vragen of een model 'm af wil doen.
      Of kaugum uit te spugen
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        Of kaugum uit te spugen
        OWHHHH!!! Jij...
        Maar okay, fair enough..ik maak zo mijn blunders Dat was trouwens wel een hele goede test. Zet je aan het denken VOOR je gaat "schieten". Ik denk daar nog regelmatig aan terug

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Misschien had ze beter (een mooi kledingstukje) in haar handen kunnen hebben? Ik vrees ook dat ik het model gevraagd zou hebben om die behoorlijk (grote zwarte horloge) en (ketting) af te doen.
          meer schrijf ik toch niet?
          Sorry voor het beetje off topic MOD.(en Henk)
          grt,bouk.
          Deze dame stond niet spontaan in haar naakie voor Henk in de studio. Lijkt me dat daar iets aan vooraf is gegaan. Laten we niet doen alsof dit straatfotografie is Ik ben van mening (let wel...dat is mijn mening) dat je de puntjes op de i moet zetten VOOR en tijdens een shoot.

Comment

Deze dame stond niet spontaan in haar naakie voor Henk in de studio. Lijkt me dat daar iets aan vooraf is gegaan. Laten we niet doen alsof dit straatfotografie is Ik ben van mening (let wel...dat is mijn mening) dat je de puntjes op de i moet zetten VOOR en tijdens een shoot.
            Hè? Nou dan zal ik vertellen hoe het is gegaan. Staan we daar in die tent met heel ons hebben en houwen, komt ons model niet opdagen. Toen is gNo de straat op gegaan en heeft de eerste de beste good-looking naar binnen gesleurd. Zeg nou zelf, dan kun je toch niet gaan vragen om ook nog eens dat horloge af te doen....?
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
              Hè? Nou dan zal ik vertellen hoe het is gegaan. Staan we daar in die tent met heel ons hebben en houwen, komt ons model niet opdagen. Toen is gNo de straat op gegaan en heeft de eerste de beste good-looking naar binnen gesleurd. Zeg nou zelf, dan kun je toch niet gaan vragen om ook nog eens dat horloge af te doen....?
              Henk
              kijk.. alle hulde... dit is nou creatief met een lastige situatie omgaan
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

LOL..je zal eerder met gNootje te lang in de kroeg hebben gehangen
                Zeemansverhalen

Comment

Working...
                X