Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Miss MAxi

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Miss MAxi

nog 2 uit de reeks Miss Maxi.
    of
    Mvg
    Ronny

gewoon een canonneke

Re: Miss MAxi

mooi gedaan en knap model
    fotowebsite: www.edwinfoto.com
    Lara's website: http://www.houdevelt.com
    fotoblog http://edwinfotocom.blogspot.com/

Comment

de 2e vanwege de houding, de compo en de belichting. Ik ben niet zo gelukkig met de geshopte achtergrond (witte rand rond de rechter borst).
      De lok haar over het voorhoofd mag ook weg en de huidtint is een beetje te bleek. (beetje kleur op de lippen zou ook niet misstaanà
      Maar toch, mooie plaat van een mooi, natuurlijk, model.

Groeten, Bert.
      Nikon D300s met grip + D80met grip. Sigma 10-20 3.5; 24-70 2.8; 70-200 2.8; 105 2.8 macro. Metz 58. Manfrotto.
      www.bertofotografie.be

Comment

Ik vind deze alvast veel beter dan je vorige post.
        Bij de tweede stoort me het stukje BH wel. Ik heb het idee dat het eigenlijk de bedoeling was, maar ik vind het niet mooi ogen.

Haar gezicht is ook wat wittekes tov de hals. Makeup? Of de belichting?

Maar mooie miss maxi, niks mis mee !
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Model staat er op de 2e super op
          Achtergrond vind ik hier wat minder. Maar die kun je toch zo verwisselen?
          Mooie platen weer.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Ik wrijf mijn ogen uit en wat zie ik ? Een superknappe dame ! Geen gezeik : iedereen rijk. Hartelijk dank om eens een échte vrouw te posten ! En de foto's zijn natuurlijk OOK goed....

Comment

In de tweede zit een mooie dynamiek, model straalt er echt
              Die achtegrond, had een tikje minder druk gemogen ..
              Groeten Dirk
              Website : http://www.gakrid.be

Comment

Mijn complimenten aan model én fotograaf.
                Heel goed gedaan!

Comment

alvast bedankt voor de tips
                  Mvg
                  Ronny
                  gewoon een canonneke

Comment

Ik neem dan maar de rol van "party crusher" op mij
                    Mij valt het direct op - en eerlijk gezegd het verbaasd mij dat iedereen er over kijkt - dat de kleuren niet kloppen. Identiek model, identiek vestimentair outfit en toch ... op nummer één loopt ze er in een soort paars bij en bij twee in 't zwart
                    Bij één is 't zelf zo erg dat er door het paars een soort zwarte wazige banen van boven naar beneden lopen. Eentje over haar linkermouw en eentje over tussen de knopen rij en de linkse verticale zoom.
                    De blouse is zeker één maatje te klein voor de dame. Te grote borsten of te kleine blouse, dat laat ik in 't midden maar aan de knopen "trekt het smoelen", en nog geen beetje.
                    Houding, naturelle en gezichtsuitdrukking kan ik wèl smaken. Achtergrond en belichting van n°1 is ok, bij n°2 is de achtergrond een vloek en je ziet duidelijk dat het fake is.

Slu !

Tjerri

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tjerri Bekijk bericht
                      Ik neem dan maar de rol van "party crusher" op mij
                      Mij valt het direct op - en eerlijk gezegd het verbaasd mij dat iedereen er over kijkt - dat de kleuren niet kloppen. Identiek model, identiek vestimentair outfit en toch ... op nummer één loopt ze er in een soort paars bij en bij twee in 't zwart
                      Bij één is 't zelf zo erg dat er door het paars een soort zwarte wazige banen van boven naar beneden lopen. Eentje over haar linkermouw en eentje over tussen de knopen rij en de linkse verticale zoom.
                      De blouse is zeker één maatje te klein voor de dame. Te grote borsten of te kleine blouse, dat laat ik in 't midden maar aan de knopen "trekt het smoelen", en nog geen beetje.
                      Houding, naturelle en gezichtsuitdrukking kan ik wèl smaken. Achtergrond en belichting van n°1 is ok, bij n°2 is de achtergrond een vloek en je ziet duidelijk dat het fake is.

Slu !

Tjerri
                      Zag het ook allemaal en vind het ook weer vreemd (of typisch) dat niemand er iets over zegt... Ik veronderstel dat men liever politiek correct blijft en de nadruk legt op lof uitspreken over "het gebruik van een ander model" ipv de foto zelf.

De wisselende en slordige kleurzwemen en te grijze huidskleur (die lippen - leeft het model eigenlijk nog?), en de drukke fake psychedelische (why?) achtergrond - geplukt van één of andere wallpaper-website ipv zelf gemaakt - maken het in mijn ogen geen succesvolle foto's.

Comment

Working...
                      X