Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
de 2e vanwege de houding, de compo en de belichting. Ik ben niet zo gelukkig met de geshopte achtergrond (witte rand rond de rechter borst).
De lok haar over het voorhoofd mag ook weg en de huidtint is een beetje te bleek. (beetje kleur op de lippen zou ook niet misstaanà
Maar toch, mooie plaat van een mooi, natuurlijk, model.
Ik vind deze alvast veel beter dan je vorige post.
Bij de tweede stoort me het stukje BH wel. Ik heb het idee dat het eigenlijk de bedoeling was, maar ik vind het niet mooi ogen.
Haar gezicht is ook wat wittekes tov de hals. Makeup? Of de belichting?
Ik wrijf mijn ogen uit en wat zie ik ? Een superknappe dame ! Geen gezeik : iedereen rijk. Hartelijk dank om eens een échte vrouw te posten ! En de foto's zijn natuurlijk OOK goed....
Ik neem dan maar de rol van "party crusher" op mij
Mij valt het direct op - en eerlijk gezegd het verbaasd mij dat iedereen er over kijkt - dat de kleuren niet kloppen. Identiek model, identiek vestimentair outfit en toch ... op nummer één loopt ze er in een soort paars bij en bij twee in 't zwart
Bij één is 't zelf zo erg dat er door het paars een soort zwarte wazige banen van boven naar beneden lopen. Eentje over haar linkermouw en eentje over tussen de knopen rij en de linkse verticale zoom.
De blouse is zeker één maatje te klein voor de dame. Te grote borsten of te kleine blouse, dat laat ik in 't midden maar aan de knopen "trekt het smoelen", en nog geen beetje.
Houding, naturelle en gezichtsuitdrukking kan ik wèl smaken. Achtergrond en belichting van n°1 is ok, bij n°2 is de achtergrond een vloek en je ziet duidelijk dat het fake is.
Ik neem dan maar de rol van "party crusher" op mij
Mij valt het direct op - en eerlijk gezegd het verbaasd mij dat iedereen er over kijkt - dat de kleuren niet kloppen. Identiek model, identiek vestimentair outfit en toch ... op nummer één loopt ze er in een soort paars bij en bij twee in 't zwart
Bij één is 't zelf zo erg dat er door het paars een soort zwarte wazige banen van boven naar beneden lopen. Eentje over haar linkermouw en eentje over tussen de knopen rij en de linkse verticale zoom.
De blouse is zeker één maatje te klein voor de dame. Te grote borsten of te kleine blouse, dat laat ik in 't midden maar aan de knopen "trekt het smoelen", en nog geen beetje.
Houding, naturelle en gezichtsuitdrukking kan ik wèl smaken. Achtergrond en belichting van n°1 is ok, bij n°2 is de achtergrond een vloek en je ziet duidelijk dat het fake is.
Slu !
Tjerri
Zag het ook allemaal en vind het ook weer vreemd (of typisch) dat niemand er iets over zegt... Ik veronderstel dat men liever politiek correct blijft en de nadruk legt op lof uitspreken over "het gebruik van een ander model" ipv de foto zelf.
De wisselende en slordige kleurzwemen en te grijze huidskleur (die lippen - leeft het model eigenlijk nog?), en de drukke fake psychedelische (why?) achtergrond - geplukt van één of andere wallpaper-website ipv zelf gemaakt - maken het in mijn ogen geen succesvolle foto's.
Comment