Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Tania, Night & Day
Collapse
X
-
-
Re: Tania, Night & Day
Voor beide foto's vreselijk slechte z/w-omzetting en te zware onder- en overbelichting.
Hier verneuk je de foto's echt mee
Snap deze keuze echt niet?????D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
Sorry, dit is echt bagger. Echt Raf, ik kan er niet meer van maken. Misschien wat uitleg waarom je het (hopenlijk bewust) zo hebt gedaan.
HenkLast edited by Henk47; 13 november 2009, 23:23.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
compo dik ok, maar idd omzetting nr ZW ... probeer eens anders ...Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
-
Bij de rechtse misschien de rechterkant wat croppen (de overbelichte kant)
Dan zou het al heel wat beter zijnUsing the camera to defeat the habit of not seeing
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtMisschien wat uitleg waarom je het (hopenlijk bewust) zo hebt gedaan.
Waarom? Om de sfeer nonde.. ,de bedoeling was hier de sfeer weer te geven van dag en nacht, het licht van een laagstaande ochtendzon die binnen schijnt en het schijnsel van de maan 's nachts.
Maar blijkbaar kan men hier enkel kijken naar een foto in termen van onder en over belicht.
Maar toch bedankt voor het kijken en de comment, dan weet ik tenminste dat de meerderheid dit niet kan smaken.Last edited by photogRAF; 14 november 2009, 00:05.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtDe dag dat ik dingen onbewust doe mogen ze mij ergens wegsteken, dus natuurlijk is dit bewust.
Waarom? Om de sfeer nonde.. ,de bedoeling was hier de sfeer weer te geven van dag en nacht, het licht van een laagstaande ochtendzon die binnen schijnt en het schijnsel van de maan 's nachts.
Maar blijkbaar kan men hier enkel kijken naar een foto in termen van onder en over belicht.
Maar toch bedankt voor het kijken en de comment, dan weet ik tenminste dat de meerderheid dit niet kan smaken.
Dit staat los van de termen van onder- en overbelichten. Dit is gewoon een heel slechte en te makkelijke bewerking, die totaal het effect mist wat je wil bereiken!!D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk berichtde bedoeling was hier de sfeer weer te geven van dag en nacht, het licht van een laagstaande ochtendzon die binnen schijnt en het schijnsel van de maan 's nachts.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
Comment