Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tania, Night & Day

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Tania, Night & Day

Model: Tania
    Lokatie: In een doosje
    Licht en knopjes: Me

Last edited by photogRAF; 13 november 2009, 12:54.
    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Re: Tania, Night & Day

mooi Raf, zeer mooi, en speciaal

jk

Comment

Voor beide foto's vreselijk slechte z/w-omzetting en te zware onder- en overbelichting.
      Hier verneuk je de foto's echt mee
      Snap deze keuze echt niet?????
      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

mee eens helaas...

Comment

Nope, ook voor mij niet zo geslaagd hoor.
          www.brunodyserinck.be
          https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Sorry, dit is echt bagger. Echt Raf, ik kan er niet meer van maken. Misschien wat uitleg waarom je het (hopenlijk bewust) zo hebt gedaan.
            Henk
            Last edited by Henk47; 13 november 2009, 23:23.
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

Comment

compo dik ok, maar idd omzetting nr ZW ... probeer eens anders ...
              Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
              www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

Comment

zulke slechte omzetting nog niet gezien, jammer voor het toffe model

Comment

Bij de rechtse misschien de rechterkant wat croppen (de overbelichte kant)
                  Dan zou het al heel wat beter zijn
                  Using the camera to defeat the habit of not seeing

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                    Misschien wat uitleg waarom je het (hopenlijk bewust) zo hebt gedaan.
                    De dag dat ik dingen onbewust doe mogen ze mij ergens wegsteken, dus natuurlijk is dit bewust.
                    Waarom? Om de sfeer nonde.. ,de bedoeling was hier de sfeer weer te geven van dag en nacht, het licht van een laagstaande ochtendzon die binnen schijnt en het schijnsel van de maan 's nachts.
                    Maar blijkbaar kan men hier enkel kijken naar een foto in termen van onder en over belicht.

Maar toch bedankt voor het kijken en de comment, dan weet ik tenminste dat de meerderheid dit niet kan smaken.
                    Last edited by photogRAF; 14 november 2009, 00:05.
                    Vriendelijke groeten,Raf

www.rafvandenbogaert.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                      De dag dat ik dingen onbewust doe mogen ze mij ergens wegsteken, dus natuurlijk is dit bewust.
                      Waarom? Om de sfeer nonde.. ,de bedoeling was hier de sfeer weer te geven van dag en nacht, het licht van een laagstaande ochtendzon die binnen schijnt en het schijnsel van de maan 's nachts.
                      Maar blijkbaar kan men hier enkel kijken naar een foto in termen van onder en over belicht.

Maar toch bedankt voor het kijken en de comment, dan weet ik tenminste dat de meerderheid dit niet kan smaken.
                      Je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat dit in de verste verte niet lijkt op een portret in nachtlicht en ochtendzon!!

Dit staat los van de termen van onder- en overbelichten. Dit is gewoon een heel slechte en te makkelijke bewerking, die totaal het effect mist wat je wil bereiken!!
                      D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door photogRAF Bekijk bericht
                        de bedoeling was hier de sfeer weer te geven van dag en nacht, het licht van een laagstaande ochtendzon die binnen schijnt en het schijnsel van de maan 's nachts.
                        nou dat zie ik niet hoor!
                        grt,bouk.
                        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Working...
                        X