Pfft, wat een gedoe over die leeftijd, alsof leeftijd iets met schoonheid te maken heeft.
Als je op die reactie's afgaat dan zou een vrouw van boven de 25 haar schoonheid verliezen.
Wat niet wegneemt dat dit 3 verschillende maar fantastisch mooie foto's zijn.
Pfft, wat een gedoe over die leeftijd, alsof leeftijd iets met schoonheid te maken heeft.
Als je op die reactie's afgaat dan zou een vrouw van boven de 25 haar schoonheid verliezen.
Wat niet wegneemt dat dit 3 verschillende maar fantastisch mooie foto's zijn.
hmmm leeftijd heeft wel degelijk met schoonheid te maken, ga eens op een doordeweekse dag aan een doorsnee school staan om half vier.....ahum....
schoonheid zit vanbinnen zeggen ze maar daar zie je op een foto niks van, dus heb ik toch liever een mooie buitenkant
deze dame mag er zeer zeker zijn, t'is dan ook een uitzondering en vertegenwoordigd niet de gemiddelde vrouw in haar leeftijdscategorie....deze zit er een stuk boven, daarenboven is ze perfect in beeld gebracht wat haar schoonheid nog benadrukt!
Ik persoonlijk (zal waarschijnlijk weer tegen schenen stampen door het te zeggen, dus mijn excuses op voorhand, maar ik had graag nog mijn eigen mening gehad en ervoor uit gekomen) zou bij de eerste wat meer contrast gewild hebben, bij de 2e zou ik liever wat meer fill gehad hebben op haar rechterkant en bij de 3e zou ik, zoals reeds door anderen gezegd, de storende reflectie weghalen van op de bril.
Al bij al mooi gecontroleerde foto's van een mooie vrouw (wat het natuurlijk altijd wat makkelijker maakt om mooie foto's te maken )
Comment