Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2e portretreeks

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2e portretreeks

Enige weken geleden poste ik mijn eerste resultatane van mijn eerste fotoshoot. Nu wil ik graag een tweede reks met jullie delen.

Ik zie de opmerkingen graag tegemoet.

Groet,
    Hans

Re: 2e portretreeks

Niemand die zijn of haar mening wil geven?

Comment

Niet eerlijke mimiek in foto één. zoiets valt direct op en is redelijk storend bij een portret. Maak een reeks opnamen tot het model op haar gemak is en zeg haar dat ze niet moet poseren voor de camera, maar zich relax moet gedragen.

Bij foto twee heb ik de neiging mn hoofd te draaien.

harde belichting, maar het kan wel. In foto twee zit er duidelijk minder volume in het gezicht dan in foto één.

Kleuren lijken me natuurlijk te zijn op mijn scherm.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Hannes Bekijk bericht
        Niemand die zijn of haar mening wil geven?
        Ik wil mijn mening geven, maar ik denk niet dat je ze wil weten. 't Is NIET goed. Deze twee foto's kijken niet makkelijk omdat ze niet goed gemaakt en gepresenteerd zijn.
        Hinderlijke schaduw en haar dat in de weg hangt bij de eerste, en die tweede op zijn kant... waarom ? Ik kijk liever met mijn hoofd recht. De schaduwwerking in combinatie met de oogschaduw vind ik helemaal niet flaterend overkomen voor het model. Bij modelfotografie is het meestal de bedoeling je model er beter te laten uitzien dan dat ze eruit ziet ( al hebben sommige modellen dat niet nodig) ... Daarin slaag je hier m.i. totaal niet.

Mvg

Chris

Comment

Hoi Chris,

Ondanks dat je kritiek recht door zee is wil ik ze wel weten hoor. Daarom staat het in de showcase. Toch leerzaam, dank voor de kritiek.

Hans

Comment

Working...
          X