Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De foto's vind ik minder, geen showcase materiaal.
In de eerste is er iets serieus mis met de kleuren, compo is wel mooi en de uitgebrande vlekken vallen gelukkig enkel op haar kleedje en niet in het gezicht.
De tweede is een erg centrale compo en wat onderbelicht. Ik veronderstel dat haar gezichtje het hoofdonderwerp is, en dat is onderbelicht.
De derde vind ik de minste van de drie, een kiekje voor het fotoalbum. Overscherpt ook denk ik.
De foto's vind ik minder, geen showcase materiaal.
In de eerste is er iets serieus mis met de kleuren, compo is wel mooi en de uitgebrande vlekken vallen gelukkig enkel op haar kleedje en niet in het gezicht.
De tweede is een erg centrale compo en wat onderbelicht. Ik veronderstel dat haar gezichtje het hoofdonderwerp is, en dat is onderbelicht.
De derde vind ik de minste van de drie, een kiekje voor het fotoalbum. Overscherpt ook denk ik.
Wat een schatje zeg!! hele erge leuke foto's......
Alleen foto 1 heb ik het idee dat hij te blauw is.
De kleuren kloppen niet echt.Bij nr 3 vind ik de achtergrond erg aanwezig, dat vind ik jammer.
Wat een prachtig koppie heeft ze....mooi meisje.
Zou er zo weer aan beginnen als ik dit zo zie.
Leuke foto's. Ook nummer 3 draagt m'n voorkeur weg. Ik vind de ogen net een tikkeljtje te scherp. Zeker als je ze alle drie als een geheel bekijkt. Bij foto 2 zou ik de ogen wat oplichten in fotoshop. Maar de hoofdboodschap: knappe foto's..
@ Madmax: Ik heb geen idee of deze beter/scherper is gezien ik nog niet heb gewerkt met een 24-105 lens. Ik heb deze gewoon genomen omdat ze iets lichtgevoeliger (F2.8) was dan 24-105 (F4.0 als ik me niet vergis).
Het voordeel is dan weer wel van de 24-105 dat ze meer zoom bereik heeft en niet zo zwaar weegt want geloof me, mijn 24-70 is een serieus zware lens :-)
Comment