Kun je de 'bakoutertjes' horen
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Als je heel stil bent.... (+ UPDATE)
Collapse
X
-
-
-
Re: Als je heel stil bent....
Thanks allemaal
Oogjes micka...daar is niets aan gedaan
@gNo: De Baboutertjes waren niet thuis, maar de bakouters zijn door de meiden gespot hoor!
Schattig hoe kinderen echt dingen zien, simpelweg omdat ze er heilig in geloven
Comment
-
-
heel mooi gedaan hoor.
vooral die handjes erg mooi zo.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Ook al vind ik de compositie en het moment heel.mooi, ik kan de afwerking minder smaken.
Ik weet dat het je handelsmerk is maar ik vind de foto te soft. Door de bewerking heb ik de indruk dat de scherpte op haar voorhoofd ligt en niet op de ogen.
Ten tweede vind ik het kader slordig gedaan. In de rechter bovenhoek zie je duidelijk enkele foutjes. Zowel links als rechts van haar staartje.
Dit mag dan tegen de andere commentaren in zijn en misschien wordt dit aanschouwd als muggenziften maar als die in Showcase staat, moet die, naar mijn eigen mening, ook degelijk afgewerkt worden.
Groeten
Mipstoo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door mexicano Bekijk berichtMooi...maar de kleuren zijn nogal 'Halloween' of was dit de bedoeling ?
Ik heb alleen de foto opgehelderd...de paddo heb ik geDEsatureerd omdat ik hem TE lichtgevend en fel vond. Misschien door het ophelderen?
Ehhh...ik zag na jouw voorbeeld pas wat je bedoelde...tx!Last edited by Monica; 4 november 2009, 14:15.
Comment
-
Koddig beeld.
Alleen de witte lijn is beetje jammer en is ook niet consequent qua onderbreken.
Voor mensen die alleen je foto zien, lijkt het alsof het meisje Monica heet..
Had misschien ook graag de paddestoel scherp gezien.
Comment
Comment