Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Wooo, wat een mooi model heb je daar gestrikt, Jeannot !! (jaja, wie zei hier ergens dat vrouwen ook testosteron hebben )
De tweede is de beste. Bij de eerste kijkt het model net iets te geforceerd richting lens. Ik weet wel niet zo goed of het bruine van de blaadjes niet wat botst met de kleurtoning van je model. Zwart-wit?
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat je er met bewerking zou van gemaakt hebben
Wooo, wat een mooi model heb je daar gestrikt, Jeannot !! (jaja, wie zei hier ergens dat vrouwen ook testosteron hebben )
Ik en het gedrag van de vrouwen rond mij
Nee serieus, inderdaad fotogeniek model.
Allen jammer van de zeer bleke kleurloze huid. Zo'n jonge gast mag wat meer leven gebruiken...
De tweede heeft al wat meer kleur, maar de eerste is bijna zwart-wit - met een lelijke geel/bruine schemering (bijna sepia) erin... kleurloze lippen etc.... daar moet dus iets misgelopen zijn, met de niet-bewerking.
De ogen zijn in de eerste ook bruin, terwijl ze in de tweede groen zijn. Lijkt mij dus sterk dat er niet bewerkt is.
Nee serieus, inderdaad fotogeniek model.
Allen jammer van de zeer bleke kleurloze huid. Zo'n jonge gast mag wat meer leven gebruiken...
De tweede heeft al wat meer kleur, maar de eerste is bijna zwart-wit - met een lelijke geel/bruine schemering (bijna sepia) erin... kleurloze lippen etc.... daar moet dus iets misgelopen zijn, met de niet-bewerking.
De ogen zijn in de eerste ook bruin, terwijl ze in de tweede groen zijn. Lijkt mij dus sterk dat er niet bewerkt is.
Caleido als je gelijk heb, heb je gelijk
weet niet of deze veel beter is,zeg het maar
De eerste . Model past qua saturatie absoluut niet bij de achtergrond
De tweede. De beste, maar ogen te fel bewerkt
De derde. Een voor de prullenbak. Dragan-effect op de verkeerde manier gebruikt.
kleurtjes in het origineel wel lekker maar de compos wringen. Ik had veel liever meer onderkant dan bovenkant gezien, in beide platen.
Doordat hij zijn kin omhooghoudt, lijkt het in no2 alsof ie over de rand van het kader wil kijken als je begrijpt wat ik bedoel.
wel een coole dude
Goed model, maar inderdaad nogal bleekjes vanaf eerste opname bezien.
Ik weet dat je in RAW schiet.
Dus wat saturatie en witbalans bijstellen is nog niet hetzelfde als 25 fotokes op een zetten en alle registers in CS4 open trekken.
Dit model is heel erg goed au naturel te schieten.
Verder, heerlijke fotokes en met een mooie update.
T'is weer Gno wa .
Iedere dag wat leren is iedere dag kwalitatief geleefd. Iedere dag wat lol is iedere dag kwalitatief lollig geleefd. iedere dag een foto is een kwalitatief super leven met veel lol ☻
Comment