Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

This aire to be play'd thrice + bij deze aangepast + update

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• This aire to be play'd thrice + bij deze aangepast + update

Hallo, dit eens geprobeerd, is het wat?

Alvast bedankt voor het kijken,

grtjs

JK
    Last edited by gNo; 14 oktober 2009, 18:41.

Re: This aire to be play'd thrice

Mooi hoor, Jeannot!
    Maar misschien iets te omstuimige geweest met je witte grunge-penseel over het gezicht & haar van je model?
    www.brunodyserinck.be
    https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
      Hallo, dit eens geprobeerd, is het wat?

[Mod]

Je foto was te groot in Kb, MAX 400 Kb. Daarom verwijderd
      Gelieve deze foto terug plaatsen ipv de blauwe tekst als ze aan de forumregels voldoen
      Hier kan je vinden hoe je dat best doet Klik
      BDSizer kan je vinden in het forum Software -> eerste topic

Soeki Wan

Alvast bedankt voor het kijken,

grtjs

JK
      wat maak jij nou gNo?
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
        wat maak jij nou gNo?
        grt,bouk.

Heb de indruk dat Jeannot z'n horizon aan het verbreden is! Is lekker aan het experimenteren geslagen!
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

Comment

Re: This aire to be play'd thrice + bij deze aangepast

zeer leuk experimentje.... blij dat je durft 'uit de box' te denken... kan nooit kwaad...
          imagination is more important than knowledge - albert einstein

Comment

Re: This aire to be play'd thrice + bij deze aangepast

Ik had de witte vlekken achterwege gelaten, ze voegen niets toe. In tegendeel, ze maken de foto er minder mooi op. Vooral witte vlekken onder de neus enzo.. niet zo esthetisch en het model niet waardig... misschien alleen rond de rand of hoeken. Maar niet óp het gezicht.

Comment

Re: This aire to be play'd thrice + bij deze aangepast + update

Ha, zo heb ik (en mogelijk iedereen wel) er nog een paar liggen van ons opoe en de rest. Niet goed bewaard, en de tand des tijds doet de rest. Tis dat de originele er onder staat, anders zou je zeggen....
              Vind het wel een leuk experiment. Maar helaas niet meer dan dat.
              Henks
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Laat je gaan zou ik zeggen
                If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                www.sylviehuybrecht.be

Comment

Crop je eerste tot een vierkant waarbij je vooral zorgt dat haar rechteroog op ongeveer één derde van de linkerrand en bovenrand staat.

De afgebeelde persoon komt levensechter over in je eerste, hetzij dan in het verleden, dan in je tweede.

Voor je eerste
                  mvg,
                  Ludo V.

Comment

Ik heb ook een PM gekregen dat ik te veel Kb,s gebruikt heb..Dat is omdat ik een goeie tip heb gekregen van Jeannot waarvoor merci hé ....
                    De tweede plaat Jeannot vind ik super..Het werkt wel hé?
                    Mvg, Pascal,Schoonspikke
                    Als je schiet..schiet dan raak!
                    500 PIXHuawei P30 PRO

Comment

De 2de is de beste. Enkel die piercing stoort me wat.
                      Nikon D60 Kit 18-55mm VR (digitaal)
                      Canon 1000F 35-80mm (Analoog) Canon EOS 3000 35-80mm (analoog)
                      http://snapshot-sr.deviantart.com/

Comment

Mooi model , redelijke mooie foto, maar finaal verknald door een slechte photoshop-bewerking.
                        D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

eerste heeft iets abstracts
                          maar de tweede helaas niet
                          mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog

IMac/IPad/Mac Air 
                          D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikke Bekijk bericht
                            Ik heb ook een PM gekregen dat ik te veel Kb,s gebruikt heb..Dat is omdat ik een goeie tip heb gekregen van Jeannot waarvoor merci hé ....
                            De tweede plaat Jeannot vind ik super..Het werkt wel hé?
                            Willen jullie het delen? Ik heb al een tijd het probleem dat mijn foto's veel te weinig kb's hebben.

Sorry gNo, ik vind deze portretten niet echt mooi...de eerste foto , daar vind ik de witte vlekken niet prettig (de omzetting vind ik wel mooi) en de tweede is me veel te soft. Zo soft dat de piercing op de foto geplakt lijkt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Monica Bekijk bericht
                              Willen jullie het delen? Ik heb al een tijd het probleem dat mijn foto's veel te weinig kb's hebben.

Sorry gNo, ik vind deze portretten niet echt mooi...de eerste foto , daar vind ik de witte vlekken niet prettig (de omzetting vind ik wel mooi) en de tweede is me veel te soft. Zo soft dat de piercing op de foto geplakt lijkt.
                              ah, een goed boek van Kelby en deze ook lezen doet soms wonderen met je KB's

Comment

Working...
                              X