Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
This aire to be play'd thrice + bij deze aangepast + update
Je foto was te groot in Kb, MAX 400 Kb. Daarom verwijderd
Gelieve deze foto terug plaatsen ipv de blauwe tekst als ze aan de forumregels voldoen
Hier kan je vinden hoe je dat best doet Klik
BDSizer kan je vinden in het forum Software -> eerste topic
Re: This aire to be play'd thrice + bij deze aangepast
Ik had de witte vlekken achterwege gelaten, ze voegen niets toe. In tegendeel, ze maken de foto er minder mooi op. Vooral witte vlekken onder de neus enzo.. niet zo esthetisch en het model niet waardig... misschien alleen rond de rand of hoeken. Maar niet óp het gezicht.
Re: This aire to be play'd thrice + bij deze aangepast + update
Ha, zo heb ik (en mogelijk iedereen wel) er nog een paar liggen van ons opoe en de rest. Niet goed bewaard, en de tand des tijds doet de rest. Tis dat de originele er onder staat, anders zou je zeggen....
Vind het wel een leuk experiment. Maar helaas niet meer dan dat.
Henks
Ik heb ook een PM gekregen dat ik te veel Kb,s gebruikt heb..Dat is omdat ik een goeie tip heb gekregen van Jeannot waarvoor merci hé ....
De tweede plaat Jeannot vind ik super..Het werkt wel hé?
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Ik heb ook een PM gekregen dat ik te veel Kb,s gebruikt heb..Dat is omdat ik een goeie tip heb gekregen van Jeannot waarvoor merci hé ....
De tweede plaat Jeannot vind ik super..Het werkt wel hé?
Willen jullie het delen? Ik heb al een tijd het probleem dat mijn foto's veel te weinig kb's hebben.
Sorry gNo, ik vind deze portretten niet echt mooi...de eerste foto , daar vind ik de witte vlekken niet prettig (de omzetting vind ik wel mooi) en de tweede is me veel te soft. Zo soft dat de piercing op de foto geplakt lijkt.
Willen jullie het delen? Ik heb al een tijd het probleem dat mijn foto's veel te weinig kb's hebben.
Sorry gNo, ik vind deze portretten niet echt mooi...de eerste foto , daar vind ik de witte vlekken niet prettig (de omzetting vind ik wel mooi) en de tweede is me veel te soft. Zo soft dat de piercing op de foto geplakt lijkt.
ah, een goed boek van Kelby en deze ook lezen doet soms wonderen met je KB's
Comment