Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het zou aan mijn monitor kunnen liggen, maar de huid op eerste foto (met rode muts) is enorm blauwig... wat zeker niet de indruk geeft van een gezonde baby...
Op de laatste foto vind ik de kleurtoon wel goed...
Ik weet niet of het een meerwaarde zou zijn als op de 2e foto een iets ruimer beeld zou gemaakt zijn, nu valt de schuif er NET af...
3e vind ik leuk, ik zou misschien een andere hoek geprobeerd hebben, maar zeker leuk idee...
Sorry Pace maar je bent hier geen uitverkorene ; ergo: geen fans en achterban en dus geen bezoekers.
Maar trek het je niet aan ; het zijn parels voor de zwijnen (of moet ik schapen zeggen, want ze volgen hun idolen blindelings).
Voor mij een prachtbijdrage (nr2) en dus best een opwaardering waard.
Sorry Pace maar je bent hier geen uitverkorene ; ergo: geen fans en achterban en dus geen bezoekers.
Maar trek het je niet aan ; het zijn parels voor de zwijnen (of moet ik schapen zeggen, want ze volgen hun idolen blindelings).
Henri
prachtige foto's!!
Ik ben gek op babyfoto's, dus dit valt voor 200 procent in mijn smaak.
Inderdaad de kleur van de eerste een beetje bijwerken qua kleur, en je het een prachtige.
Foto 2 erg mooi!! en 3...dat is er eentje die wil je altijd eentje hebben, die kleine tere voetjes.
Nogmaals...mooi gedaan, en haarscherp..mooi mooi mooi.
Tja Henri...dat van dat hof snap ik ook geen biet van hoor, wanneer je die krijgt.Maar heeft deze foto nu wel of geen hof??
Zo ja dan proficiat!
Ik zie soms foto's waarvan ik echt wel eens denk dat het een hoffoto is.
ook mijn droom is het eens een hoffoto te maken, maar tja....wanneer?? zal nog wel lang duren..hahaha
Henri
Al heb je gelijk, wat het volgen betreft, toch beter niet uitspreken of er volgen weer ellelange discussies ...
Comment