Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mathijs

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mathijs

    Een newborn van 3 weken oud.







    Pace
    Canon-fan
    www.photographypace.be
    blog

  • #2
    Re: Mathijs

    Het zou aan mijn monitor kunnen liggen, maar de huid op eerste foto (met rode muts) is enorm blauwig... wat zeker niet de indruk geeft van een gezonde baby...
    Op de laatste foto vind ik de kleurtoon wel goed...

    Ik weet niet of het een meerwaarde zou zijn als op de 2e foto een iets ruimer beeld zou gemaakt zijn, nu valt de schuif er NET af...

    3e vind ik leuk, ik zou misschien een andere hoek geprobeerd hebben, maar zeker leuk idee...

    Comment


    • #3
      Re: Mathijs

      Ga voor nummer 3 omwille van de prachtige dof,maar de andere 2 zijn ook heel goed hoor.
      "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Mathijs

        De eerste is superschattig, mits je kijkt om de witbalans goed te zetten. Er is een paarse zweem doorheen de foto wat heel onnatuurlijk oogt.

        De tweede vind ik het jammer dat de kast/lade er niet helemaal op staat. Het kleine stukje sjaal dat achter het rugje komt piepen zou ik wegshoppen.

        De derde is een hele mooie dof, maar vind ik minder. Babyvoetenfoto's zijn niet mijn smaak.
        Al doende leert men...

        Flickr

        Comment


        • #5
          Re: Mathijs

          no2 geweldig
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Mathijs

            fantastische 2 en 3
            2 : kastje voor mij correcte crop

            greetz
            Cheeta
            Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
            flickr

            Comment


            • #7
              Re: Mathijs

              Vader trok het schuifje open...
              Hof
              Proficiat

              Henri
              Last edited by kodachrome; 31 oktober 2009, 00:54.
              lidnummer: BD0435BE

              Comment


              • #8
                Re: Mathijs

                Sorry Pace maar je bent hier geen uitverkorene ; ergo: geen fans en achterban en dus geen bezoekers.
                Maar trek het je niet aan ; het zijn parels voor de zwijnen (of moet ik schapen zeggen, want ze volgen hun idolen blindelings).
                Voor mij een prachtbijdrage (nr2) en dus best een opwaardering waard.

                Henri
                lidnummer: BD0435BE

                Comment


                • #9
                  Re: Mathijs

                  ga ook voor de tweede opname, al heb ik het helemaal niet met Baby's met de oogjes dicht.
                  grt,bouk.
                  wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                  http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                  https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mathijs

                    Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                    Sorry Pace maar je bent hier geen uitverkorene ; ergo: geen fans en achterban en dus geen bezoekers.
                    Maar trek het je niet aan ; het zijn parels voor de zwijnen (of moet ik schapen zeggen, want ze volgen hun idolen blindelings).
                    Voor mij een prachtbijdrage (nr2) en dus best een opwaardering waard.

                    Henri


                    prachtige foto's!!
                    Ik ben gek op babyfoto's, dus dit valt voor 200 procent in mijn smaak.
                    Inderdaad de kleur van de eerste een beetje bijwerken qua kleur, en je het een prachtige.
                    Foto 2 erg mooi!! en 3...dat is er eentje die wil je altijd eentje hebben, die kleine tere voetjes.
                    Nogmaals...mooi gedaan, en haarscherp..mooi mooi mooi.


                    Tja Henri...dat van dat hof snap ik ook geen biet van hoor, wanneer je die krijgt.Maar heeft deze foto nu wel of geen hof??
                    Zo ja dan proficiat!
                    Ik zie soms foto's waarvan ik echt wel eens denk dat het een hoffoto is.
                    ook mijn droom is het eens een hoffoto te maken, maar tja....wanneer?? zal nog wel lang duren..hahaha
                    Last edited by moontje; 31 oktober 2009, 09:06.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mathijs

                      Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome Bekijk bericht
                      Sorry Pace maar je bent hier geen uitverkorene ; ergo: geen fans en achterban en dus geen bezoekers.
                      Maar trek het je niet aan ; het zijn parels voor de zwijnen (of moet ik schapen zeggen, want ze volgen hun idolen blindelings).
                      Voor mij een prachtbijdrage (nr2) en dus best een opwaardering waard.

                      Henri
                      Al heb je gelijk, wat het volgen betreft, toch beter niet uitspreken of er volgen weer ellelange discussies ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mathijs

                        de 2de een zeer verdienstelijke plaat mag zo de hoF in

                        jk
                        Last edited by gNo; 2 november 2009, 22:59.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mathijs

                          Voor mij ook de tweede.
                          Andere 2 zijn ook goed op de kleurzweem na van de eerste. ( niet alleen de huid ook het wit van de muts "stoer")
                          Met mijn NIKON in de hand kom ik door het hele land, en nog wat NIKKOR lenzen voor over de grenzen.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Mathijs

                            Proficiat met deze prachtplaat.
                            Mvg, Pascal,Schoonspikke
                            Als je schiet..schiet dan raak!
                            500 PIXHuawei P30 PRO

                            Comment


                            • #15
                              Re: Mathijs

                              Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                              de 2de een zeer verdienstelijke plaat mag zo de hoF in

                              jk
                              en ik Quote mezelf nogal graag, bij dee een zeer verdiende hoF plaats

                              jk

                              Comment

                              Working...
                              X