Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Veronica a new star

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Veronica a new star

Als je de walletjes dan toch retoucheert ga dan iets zorgvuldiger te werk, vooral de rechtse lijkt een beetje haastwerk. Maar ja het perfecte photoshoppen is enkel weggelegd voor geduldige workaholics met oog voor detail

Comment

ff snel thuis gekeken. Tis nu al teveel gaat allemaal veel te hard als je met 900pix werkt

Maar goed. Gaat even om idee.
      De S-curve en een beetje minder geel, tikkie meer rood, was eigenlijk al genoeg geweest.
      Hier nog paar stroken burn en wat highlights, maar thats it.
      De plaat krijgt imho meer punch daardoor. Achtergrond wordt dieper zwart en ogen gaan wat meer leven.

Maar goed.. tis natuulrijk allemaal persoonlijke smaak ook he Als ie weg moet hoor ik het wel.

Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
        ff snel thuis gekeken. Tis nu al teveel gaat allemaal veel te hard als je met 900pix werkt

Maar goed. Gaat even om idee.
        De S-curve en een beetje minder geel, tikkie meer rood, was eigenlijk al genoeg geweest.
        Hier nog paar stroken burn en wat highlights, maar thats it.
        De plaat krijgt imho meer punch daardoor. Achtergrond wordt dieper zwart en ogen gaan wat meer leven.

Maar goed.. tis natuulrijk allemaal persoonlijke smaak ook he Als ie weg moet hoor ik het wel.
        Hoi Jorgen, zo heb ik hem (ongeveer) ook gehad, maar ik heb bewust gekozen voor de rustiger versie. Maar bedankt, laat maar staan, ieder kan zelf oordelen.
        Tot morgen??? in Diest...
        Henk
        Last edited by Henk47; 30 oktober 2009, 20:28.
        Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
        (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Vind beide geen goed eindresultaat leveren ( uh oh.. wat heb ik gezegd )

Als je ziet hoeveel ik uit mijn platen trek, denk je WTF?
          Geel - 25 rood -25 en dan nog desatureren. En dan wel een grijskaart
          Ik bepaal op mijn oog wat ik mooi vindt. (gelukkig helpt mijn Eizo daar wel bij)

Maar sowieso vind ik het licht van een softbox veels te geel. Daarom schiet ik eigenlijk alleen nog maar met dish. Meer contrast. Ik vind het te soft. (welke bron heb je hier gebruikt? Plu.. tis iig rond)

Maar als je serie maakt is het natuurlijk goed om alles in 1 kleur te zetten.
          Daarom schiet ik zelden serie. Ik vind het soms bij de ene mooi als het die tint heeft bij de ander zw enz. Ik zal straks thuis eens deze in PS openen.
          2x Multiblitz 500, ik vermoed beide op het plafond omdat ik het licht zo soft mogelijk wilde. (Heb ook andere van dit meisje, tot een-licht toe). Ik had gelukkig tijd genoeg, moeder had geduld (model is pas...... 12 jaar!!)
          IK post komende week nog wel enkele, zoveel mogelijk verschillend van deze.
          groets, Henk
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door vinstermik Bekijk bericht
            Een foto van 900px kan natuurlijk niet dezelfde kwaliteiten hebben dan de originele.

Misschien een link naar de originele bij de foto's laten plaatsen.
            (mijn gedacht)

Wat de foto betreft : Natuurlijk en in mijn ogen veel mooier dan de overdreven gepho.......
            Ik heb de volledige grootte als link bij geplaatst.
            Henk
            (BD1383NL)

Comment

Denk bij nader inzien dat jouw versie toch natuurlijker overkomt.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
              X