Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Deborah II + crop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Deborah II + crop

update met crop
    Last edited by Greyhorse; 31 oktober 2009, 09:06.

Re: Deborah II

voor mij 2-1-3 en van de twee bovenste zou ik een stuk afdoen langs onder....is maar mijn menig he...

Edmond
    Nikon D7100 + battrgrip :Nikon D90+ battr.grip MB-D80 : Nikon AF 50 f/1.8 : Sigma 18-35 f1.8 DC hsm ART: flitsers 2x yn560 III +1xSB24 Nikon :Fuji X-T30 + grip : lens fujinon XF 18-55 f 2.8-4 : lens fujinon XF 55-200 f 3.5-4.8 .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door doberman100 Bekijk bericht
      voor mij 2-1-3 en van de twee bovenste zou ik een stuk afdoen langs onder....is maar mijn menig he...

Edmond
      mee eens hoor, die ketting hoeft er niet helemaal op.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

tip : als je huid correcties toepast bij foto 1 ( hals wang kin , boven oog ) doe het dan bij alle foto's , ook bij de vorige serie

mijn mening

Comment

Mooie portretten

Aan de andere kant vind ik ze eigenlijk te mooi (lees studioachtig) voor de omgeving. Weet niet waar het was, maar dit lijkt wel een grot? Cool met die stenen.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
            Mooie portretten

Aan de andere kant vind ik ze eigenlijk te mooi (lees studioachtig) voor de omgeving. Weet niet waar het was, maar dit lijkt wel een grot? Cool met die stenen.
            THx MadMax,

Foto's zijn genomen in het Citadelpark te Gent in een soort donkere tunnel (grot) op de strobist meeting

Comment

Working...
            X