Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Veronica a new star
Collapse
X
-
Veronica a new star
Last edited by Henk47; 30 oktober 2009, 20:20.Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)Labels: Geen
-
-
Re: Veronica a new star
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk berichtvoor a new star heeft ze al redelijke walletjes onder de ogen (vermoedelijk nog wat versterkt door de iets voorover gebogen pose)
verder wit bandje op de schouder en stukje roze BH dat storend werkend.
belichting daarentegen vind ik oké
Mvg
Ronny
We worden nu eenmaal niet gephotoshopped geboren.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk berichtHet is precies of deze foto is ingescand uit een tijdschrift.
Ik zie een soort van raster over de foto liggen?mijn website: www.devid.be - http://500px.com/devid - mijn blog
IMac/IPad/Mac Air
D700 - D300 - D70[IR] 8-500 mm
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door lonely_driver Bekijk berichtverder wit bandje op de schouder en stukje roze BH dat storend werkend.
Toch een heel fraaie foto !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk berichtHet is precies of deze foto is ingescand uit een tijdschrift.
Ik zie een soort van raster over de foto liggen?
Andere opmerkingen: als jullie mijn eerdere inzendingen zien weet je dat ik 'redelijk zuinig' ben in retouche. Ik ga ook niet bewust bh-bandjes verwijderen. My choice.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
Alles is mooi naturel aan dit meisje, moet je verder ook zo laten denk ik?
Enige wat ik minder vind het licht zo van voren. Mist wat spanning. Maar ook dat is smaak. Een kleine s-curve zou hier goed doen en ietsiepietse minder geel in basistemperatuur.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Ik vind het een mooie, gewoon op gevoel. Haar ogen "vangen" me. De BH & bandje storen me hier ook niet. 't Is niet perfect, maar het moet niet altijd zo perfect en opgekuisd zijn, zo zijn de dames in "real life" ook niet. Zonder afbreuk te doen aan de meer "gekuiste" foto's, ieder zijn stijl.Canon Eos 450D
Canon EF-S 18-55 f/3.5-5.6 IS + EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS + EF 50 mm f/1.8 II
Sigma 10-20 f4-5.6 EX DC HSM
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk berichtAlles is mooi naturel aan dit meisje, moet je verder ook zo laten denk ik?
Enige wat ik minder vind het licht zo van voren. Mist wat spanning. Maar ook dat is smaak. Een kleine s-curve zou hier goed doen en ietsiepietse minder geel in basistemperatuur.
Wat dat geel betreft.... het flitslicht maak ik volkomen neutraal voor de hele serie. Begbrijp niet hoe dat dan zou kunnen komen. Ik zie wel dat de Canonplaatjes (daar is deze er een van) sowieso warmer van tint zijn (en blijven) dan de Nikonplaatjes.
HenkKijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
(BD1383NL)
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door devid Bekijk berichtslechte resizeOorspronkelijk geplaatst door Micro Bekijk berichtAh OK.
Jammer, het doet afbreuk aan de plaat.
Misschien een link naar de originele bij de foto's laten plaatsen.
(mijn gedacht)
Wat de foto betreft : Natuurlijk en in mijn ogen veel mooier dan de overdreven gepho.......Last edited by vinstermik; 30 oktober 2009, 09:25.
Comment
-
mooi shot en mooi model.
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk berichtThanks Jorgen. Ik heb ook wat jij bedoelt, maar vond dat bij deze ondergeschikt aan de blik van het meisje.
Wat dat geel betreft.... het flitslicht maak ik volkomen neutraal voor de hele serie. Begbrijp niet hoe dat dan zou kunnen komen. Ik zie wel dat de Canonplaatjes (daar is deze er een van) sowieso warmer van tint zijn (en blijven) dan de Nikonplaatjes.
Henk( uh oh.. wat heb ik gezegd
)
Als je ziet hoeveel ik uit mijn platen trek, denk je WTF?
Geel - 25 rood -25 en dan nog desatureren. En dan wel een grijskaart
Ik bepaal op mijn oog wat ik mooi vindt. (gelukkig helpt mijn Eizo daar wel bij)
Maar sowieso vind ik het licht van een softbox veels te geel. Daarom schiet ik eigenlijk alleen nog maar met dish. Meer contrast. Ik vind het te soft. (welke bron heb je hier gebruikt? Plu.. tis iig rond)
Maar als je serie maakt is het natuurlijk goed om alles in 1 kleur te zetten.
Daarom schiet ik zelden serie. Ik vind het soms bij de ene mooi als het die tint heeft bij de ander zw enz. Ik zal straks thuis eens deze in PS openen.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtmooi shot en mooi model.
grt,bouk.
grtjs
jk
Comment
Comment