Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Heel heel mooi... fracties aan verbeteringen mss, iets meer schoen, rechter schouder.. maar het kan prima zo, heerlijke toning..
Mooi beeld, volgens mij had ik zoiets al gezegd
Nikon D3 - SB-800/900 - Nikon 50mm F1.8 - Nikon 24-70 - Nikon 105 VR macro - Nikon 70-200 VR - Nikon 85 mm F1.8 en nog wat zooi.
Holy!!! Dit spreekt me zeer sterk aan!
Is het onbeleefd om te vragen hoe je tot dit resultaat gekomen bent?
Pak een een tof model mee naar cap gris nez.
Zet uw ringflitser op statief.
Laat uw model naar het licht kijken.
Belicht uw model met het diafragma.
Met de sluitertijd belicht je de omgeving.
Zet uw ringflitser op statief.
Laat uw model naar het licht kijken.
= Model ziet sterretjes bij klaarlichte dag
Heel mooie kleuren en lichtspel.
Misschien dat Deenah ietsje meer van achter de steen mocht gekomen zijn. Ze zakt daar precies in de put (het kan ook de weerslag zijn van de ringlits natuurlijk )
Synchroniseert die ringflitser sneller dan 1/125 sec (waarschijnlijk ook afhankelijk van hoe die getriggered wordt) ?
Als er teveel zonlicht aanwezig is kan je idd wel eens problemen hebben om rond een 1/125 te komen.
Maar dat is een teken dat uw flits te zwak is ( anders zet je de flits sterker - hoger f getal - langere sluitertijd.
Dan kan je een beetje wachten tot de zon minder sterk is of een sterkere flits kopen...
een top plaatje
proficiat met je verjaardag vandaag
Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment