Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

n

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: n

Vooral haar smile houdt m'n aandacht vast.
    Over overstrekte arm ben ik het met Lennert eens.

Bij kinderen is het idd wel vrij normaal, maar toch.
    Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

Heerlijke oogjes!

Comment

Ik vind hem prachtig De prachtige blik/ogen nemen zo mijn aandacht, dat ik de felle (overbelichte?) vlakken helemaal niet meer zie.

Het knikje (hoe 'kinds' dit ook is) zou ik er wel afcroppen.
        Al doende leert men...

Flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
          Ik denk zeker dat het een kwestie van smaak is... en de basis onder de knie hebben. Anders kun je dit soort grappen niet uithalen met je picas.

Kijk naar je eigen foto van deze week, dat portret Myrna. Het model loopt over in de achtergrond en er zit totaal geen definitie meer in het zwart.
          Dit is eigenlijk precies het tegenovergestelde... en daar zeg je van dat je het een van je beste vindt.
          Laat ik er bij zeggen dat ik daar zelf totaal geen moeite mee heb trouwens(het dichtlopen) hoewel ik de plaat ansich te donker vind

Forum voor het plaatsen van foto's waarbij de mens centraal staat: modellen, glamour, straatleven,...... Kies door middel van de prefix of je ze wil laten beoordelen of enkel showen.

Maar goed.. OT.
          Ik vind het een mooi plaatje Lana als het gaat om toning en belichting. Pose vind ik dit keer iets minder (achterste armpje) maar los daarvan is het gewoon een heerlijke plaat
          Jorgen ik heb dat bij Myrna bewust zo gedaan (en dan mag het hè) alleen krijg je dan (wel terecht overigens) heel BD over je heen
          Ik zal Myrna toch een beetje oplichten maar ik kan daarin gezien het basismateriaal niet echt ver in gaan. en vanavond een nieuwe Myrna waarin jullie je wel zullen kunnen vinden. Thanks,
          Henk
          PS: wat Lanas inzending betreft: ik denk dat het toch geen overstraling van de opname is, maar dat zij bewust dit effect achteraf heeft gekozen. Dan zit ze tegen het randje maar net niet eroverheen.
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
            Jorgen ik heb dat bij Myrna bewust zo gedaan (en dan mag het hè) alleen krijg je dan (wel terecht overigens) heel BD over je heen
            Ik zal Myrna toch een beetje oplichten maar ik kan daarin gezien het basismateriaal niet echt ver in gaan. en vanavond een nieuwe Myrna waarin jullie je wel zullen kunnen vinden. Thanks,
            Henk
            PS: wat Lanas inzending betreft: ik denk dat het toch geen overstraling van de opname is, maar dat zij bewust dit effect achteraf heeft gekozen. Dan zit ze tegen het randje maar net niet eroverheen.
            uhuh.. i know dat je dit bewust hebt gedaan. Die andere portetten zijn een mooi voorbeeld van hoe het wel zou moeten.

Met overstraling bedoel je waarschijnlijk het uitbleken van het wit? want van overstraling is hier geen sprake.

Ik weet dit van mijn eigen platen. Zodra een plaat in de basis goed is en je dan achteraf met filters of met schuiven gaat werken, loop je vaak het risico dat hooglichten gaan uitbleken en zwarten gaan dichtlopen. Maar als dat bewust is gedaan, zoals i k het meestal doe, so what? Als het beeld lekker is .. is het beeld lekker
            Groetjes, Jörgen
            www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
              uhuh.. i know dat je dit bewust hebt gedaan. Die andere portetten zijn een mooi voorbeeld van hoe het wel zou moeten.

Met overstraling bedoel je waarschijnlijk het uitbleken van het wit? want van overstraling is hier geen sprake.

Ik weet dit van mijn eigen platen. Zodra een plaat in de basis goed is en je dan achteraf met filters of met schuiven gaat werken, loop je vaak het risico dat hooglichten gaan uitbleken en zwarten gaan dichtlopen. Maar als dat bewust is gedaan, zoals i k het meestal doe, so what? Als het beeld lekker is .. is het beeld lekker
              Ja inderdaad, maar om dan van een superplaat te spreken vind ik overdreven. Je hebt inderdaad gelijk.
              Henk
              Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
              (BD1383NL)

Comment

Working...
              X