Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Myrna

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Myrna

    Wat vinden jullie er van? De vriendin van Yvonne mocht terugkomen.

    Als je het mijzelf vraagt: een van mijn betere.



    Ja, hij was te donker. Deze beter?

    Last edited by Henk47; 24 oktober 2009, 22:26.
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: Myrna

    Volgens mijn bescheiden mening denk ik dat helderheid en misschien wat meer kleur zou kunnen bijdragen tot een mooier geheel, maar dat is een persoonlijke mening natuurlijk.
    De belichting zit wel juist doch een klein beetje meer fill op de rechterzijde van haar gezicht (links op foto) had ook wat meer detail vrijgegeven.
    Nogmaals, dit zijn persoonlijke meningen he, van het "meer fill" ben ik zelfs niet heel zeker, maar ik zou het zeker geprobeerd hebben..


    Desondanks, mooie foto...

    Comment


    • #3
      Re: Myrna

      Ik vind dat het model niet los komt van haar achtergrond, een beetje licht langs achter naar het model had daar een verbetering kunne inbrengen.

      MVG, Jeff C.
      Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

      Comment


      • #4
        Re: Myrna

        mooi, maar vind ook de belichting niet lekker.
        de ogen/oorbellen en de rechterschouder krijgen te veel aandacht.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Myrna

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          mooi, maar vind ook de belichting niet lekker.
          de ogen/oorbellen en de rechterschouder krijgen te veel aandacht.
          grt,bouk.
          vind ik er ook van
          als dit een van u betere is wil ik je andere niet zien hoor
          mvg
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: Myrna

            Ik heb hem op twee andere monitoren gezien en daar was ie veel te donker. Moet ik nou m'n Eizo het raam uit gooien....? (gecalibreerd en wel, een kennis heeft al aangeboden hem op te vangen)
            Henk
            Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
            (BD1383NL)

            Comment


            • #7
              Re: Myrna

              'veel te' is overdreven.
              Maar als je je histogram zult bekijken, zie je wat ons oog ook ziet. 'Er mist iets'.
              Maar nogmaals... ook dit is smaakgebonden.
              Groetjes, Jörgen
              www.beautyshoot.nl

              Comment


              • #8
                Re: Myrna

                Oorspronkelijk geplaatst door MadMax Bekijk bericht
                'veel te' is overdreven.
                Maar als je je histogram zult bekijken, zie je wat ons oog ook ziet. 'Er mist iets'.
                Maar nogmaals... ook dit is smaakgebonden.
                Ik beloof je vanavond een totaal andere... Hij staat al bij m'n voorraad op Pbase maar ik moet hier nog efkes wachten. eentje per dag weet-je-wel...
                Henk
                Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                (BD1383NL)

                Comment


                • #9
                  Re: Myrna

                  Oorspronkelijk geplaatst door Henk47 Bekijk bericht
                  Ik heb hem op twee andere monitoren gezien en daar was ie veel te donker. Moet ik nou m'n Eizo het raam uit gooien....? (gecalibreerd en wel, een kennis heeft al aangeboden hem op te vangen)
                  Henk
                  tja,
                  het is idd wat donker, oplichten die handel en wordt hij zeker een stuk beter

                  Comment


                  • #10
                    Re: Myrna

                    Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
                    tja,
                    het is idd wat donker, oplichten die handel en wordt hij zeker een stuk beter
                    Update geplaatst. De handel is gelift...
                    Henk
                    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
                    (BD1383NL)

                    Comment


                    • #11
                      Re: Myrna

                      stukkkkkkkken beter kerel


                      jk

                      Comment

                      Working...
                      X