Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nummer twee vind ik subliem, al had de blik meer iets dromerigs gehad mogen hebben (blik ietsje meer naar boven, mond gesloten en lichte, lichte glimlach bv)
Voor mij is de tweede de mooiste, foto één heeft niet zo veel te vertellen vind ik persoonlijk. Wat een bijzondere ogen heeft dat meisje!
Beauty need only be a whisper Camera's: Canon 5D Lenzen: EF 17-40mm F 4.0 L USM, EF 24-105mm F 4.0 L IS USM, EF 50mm F1.8 II, EF 90-300mm F 4,5-5,6 DC - Flitsers: Sigma EF-530 DG ST
Ik vind het een goeie foto met een mooie oog..Maar verder niets spannends..
Als je een model fotografeert dan kan je altijd wel ergens een oog uit croppen maar dat maakt het onderwerp daarom niet boeiender.
De tweede vind ik daarom beter van het totaal pakket.
Mvg, Pascal,Schoonspikke
Als je schiet..schiet dan raak! 500 PIXHuawei P30 PRO
Oorspronkelijk geplaatst door schoonSpikkeBekijk bericht
Als je een model fotografeert dan kan je altijd wel ergens een oog uit croppen maar dat maakt het onderwerp daarom niet boeiender.
Vind toch van wel hoor.. Dan kunt ge evengoed elke bodyscape de vuilbak in kieperen, want "daar is ook niks op te zien".
Denk wel dat de foto sterker was moest het haar veel strakker zijn afgelijnd!
Nr 1: prachtig en gemeen scherp. De fotografie waarvan ik hou.
Nr 2: verschillende malen herbekeken. Technisch prima, maar de foto spreekt me niet aan. Is het de kleurzetting of het wit van de ogen? Ik kom er niet uit.
Niettemin... prima werk!
| EOS 1D MarkIII | EOS 1Ds MarkIII | EOS 5D Mark II & WFT-E4|ELINCHROM STUDIO |
| 24-70 mm f/2.8 L | 70-200 mm f/4 L IS |16-35 mm f/2.8 L II| 100-400 mm f/4.5 L IS|EF 2 X II|
Comment