Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lorena

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Lorena

Gisteren foto's gemaakt van onze dochter Lorena (4maanden).
    Wat vinden jullie ervan?
    greetz manuel

Canon 7d, Ef 70-200 F4L, EF 50 F1.8 II, Ef-s 17-55 2.8 IS, Sigma 150mm 2.8 EX macro, Kenko digital tussenringen, EF-s 17-85 F4-5.6 IS.

Re: Lorena

Ik vind de eerste kwa beeld heel leuk. Maar hij slaat nogal grijs uit. Misschien kun je daar eens iets aan doen?
    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
    www.sylviehuybrecht.be

Comment

Ola Manuel,
      ela é uma menina bonita

De eerste foto spreekt mij ook erg aan. Maar ik moet wel mee gaan met sylvie dat de foto erg veel dezelfde tint grijs heeft. Dat is zonde.
      De tweede foto is qua compositie niet erg pakkend. Ik zou een flink stuk van de bovenkant croppen en ook een stuk van de onderkant meenemen, zodat Lorena meer close up in beeld komt.

Groetjes Monica (een half Portugeesje)

Comment

Bedankt voor de reactie's.

De eerste foto is inderdaad vrij grijs maar de foto was in jpeg getrokken en niet in raw
        Mijn kennis van photoshop is vrij beperkt dus kan er niet dadelijk meer kleur in brengen

greetz manuel
        Canon 7d, Ef 70-200 F4L, EF 50 F1.8 II, Ef-s 17-55 2.8 IS, Sigma 150mm 2.8 EX macro, Kenko digital tussenringen, EF-s 17-85 F4-5.6 IS.

Comment

Working...
        X