Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste foto spreekt mij ook erg aan. Maar ik moet wel mee gaan met sylvie dat de foto erg veel dezelfde tint grijs heeft. Dat is zonde.
De tweede foto is qua compositie niet erg pakkend. Ik zou een flink stuk van de bovenkant croppen en ook een stuk van de onderkant meenemen, zodat Lorena meer close up in beeld komt.
De eerste foto is inderdaad vrij grijs maar de foto was in jpeg getrokken en niet in raw
Mijn kennis van photoshop is vrij beperkt dus kan er niet dadelijk meer kleur in brengen
greetz manuel
Canon 7d, Ef 70-200 F4L, EF 50 F1.8 II, Ef-s 17-55 2.8 IS, Sigma 150mm 2.8 EX macro, Kenko digital tussenringen, EF-s 17-85 F4-5.6 IS.
Comment