Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Bo

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Bo

    Kort maar krachtig: Bo!




  • #2
    Re: Bo

    beetje minder arm bij de tweede en ik ga er voor.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Bo

      Kort maar krachtig,heel mooi!!!
      "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

      Comment


      • #4
        Re: Bo

        De wimpers lijken mij er teveel opgeplakt.
        In de veronderstelling dat je dit gefotoshopt hebt (ik kan gigantisch mis zijn ), zou ik een extra layer eronder zetten met een geblurred streepje zwart onder de onderste wimpers.
        www.brunodyserinck.be
        https://www.facebook.com/pages/Bruno...88376907872022

        Comment


        • #5
          Re: Bo

          Oorspronkelijk geplaatst door Vinnydizzy Bekijk bericht
          De wimpers lijken mij er teveel opgeplakt.
          In de veronderstelling dat je dit gefotoshopt hebt (ik kan gigantisch mis zijn ), zou ik een extra layer eronder zetten met een geblurred streepje zwart onder de onderste wimpers.
          dat is gewoon teveel maskara.
          Maar voor de rest nette picas.
          Groetjes, Jörgen
          www.beautyshoot.nl

          Comment


          • #6
            Re: Bo

            Inderdaad is er niks aan de wimpers gesjopt, ze had een ietsiepietsie teveel mascare op ja.
            Bedankt voor jullie reacties zover!

            Comment


            • #7
              Re: Bo

              heb de indruk dat op de eerste plaat wel degelijk PS gebruikt is op de iris, vooral de rand dan??
              het vlekkerige in het gelaat kan mij ook niet echt bekoren, sorry.
              de tweede is stukken beter, enkel spijtig dat de arm onderaan zo prominent in beeld komt.
              daar een stukje croppen en je hebt een schitterende plaat
              Mvg
              Ronny
              gewoon een canonneke

              Comment


              • #8
                Re: Bo

                Ik heb het toch ook wat moeilijk met de supergedetailleerdheid van de huid. Haartjes, poriën ... 't Kan misschien bewijzen dat je lens gigantisch goed is maar naar mijn gevoel ontsiert het. De breuk met de hals en de arm is wat dat betreft ook te opvallend.
                If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                www.sylviehuybrecht.be

                Comment


                • #9
                  Re: Bo

                  Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                  Ik heb het toch ook wat moeilijk met de supergedetailleerdheid van de huid. Haartjes, poriën ... \'t Kan misschien bewijzen dat je lens gigantisch goed is maar naar mijn gevoel ontsiert het......
                  Ik twijfel er geen moment aan dat ook deze foto\'s door de photoshopmolen zijn gegaan maar laat ik dit nou net het mooie vinden aan deze foto\'s; dat er tenminste realistisch detail op te zien is. En dat zijn lens deze menselijke details ook heeft vastgelegd is eigenlijk maar de normaalste zaak van de wereld. Maar blijkbaar zijn sommigen al zo ver geëvolueerd dat ze het vastleggen van normale zaken als haartjes, poriën en rimpels als abnormaal beginnen te aanzien.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Bo

                    Oorspronkelijk geplaatst door PaPaver Bekijk bericht
                    Ik twijfel er geen moment aan dat ook deze foto\'s door de photoshopmolen zijn gegaan maar laat ik dit nou net het mooie vinden aan deze foto\'s; dat er tenminste realistisch detail op te zien is. En dat zijn lens deze menselijke details ook heeft vastgelegd is eigenlijk maar de normaalste zaak van de wereld. Maar blijkbaar zijn sommigen al zo ver geëvolueerd dat ze het vastleggen van normale zaken als haartjes, poriën en rimpels als abnormaal beginnen te aanzien.
                    Euh ... Papaver, vind jij jezelf mooi op tien cm van de spiegel zodat je alle poriën met bijhorende meëters, pukkels en haartjes in detail te zien krijgt ...?
                    If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                    www.sylviehuybrecht.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Bo

                      Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie Huybrecht Bekijk bericht
                      Euh ... Papaver, vind jij jezelf mooi op tien cm van de spiegel zodat je alle poriën met bijhorende meëters, pukkels en haartjes in detail te zien krijgt ...?
                      Als non-argument kan die opmerking wel tellen.

                      Kijk Sylvie, als ik op de pot ga dan stinkt het verschrikkelijk, maar daarom ga ik er nog geen kurk in proppen om dat tegen te houden. En zelfs vanop vijf meter afstand van de spiegel ben ik al niet om aan te zien...Maar daar gaat het hem hier helemaal niet over nietwaar. Het gaat hem hier ook niet om meëters en pukkels. Het gaat hem hier om zaken die we ALLEMAAL hebben en waar niemand zich hoeft over te schamen; poriën, en als je heel goed kijkt inderdaad ook enkele minieme donshaartjes.

                      Het is ver gekomen dat zoiets ook al niet meer zichtbaar mag zijn op een foto. Het wordt dringend tijd dat hier eens wat meer foto\'s worden gepost van vrouwen met hun echte karakterkop er op.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Bo

                        Het zijn inderdaad haar porien en donshaartjes die we allemaal hebben, en de vlekken dat zijn haar sproeten, puur natuur dus. Het enige wat ik weggehaald heb zijn wat oneffenheden die ook natuurlijk zijn, maar niet blijvend zoals bultjes en puistjes. Het soften van de huid en blurren dat heb ik enige tijd geleden achter me gelaten, barbiepoppen die heeft mijn dochter genoeg, die fotografeer ik niet ;-)

                        Comment


                        • #13
                          Re: Bo

                          Oorspronkelijk geplaatst door PaPaver Bekijk bericht
                          Als non-argument kan die opmerking wel tellen.

                          Kijk Sylvie, als ik op de pot ga dan stinkt het verschrikkelijk, maar daarom ga ik er nog geen kurk in proppen om dat tegen te houden. En zelfs vanop vijf meter afstand van de spiegel ben ik al niet om aan te zien...Maar daar gaat het hem hier helemaal niet over nietwaar. Het gaat hem hier ook niet om meëters en pukkels. Het gaat hem hier om zaken die we ALLEMAAL hebben en waar niemand zich hoeft over te schamen; poriën, en als je heel goed kijkt inderdaad ook enkele minieme donshaartjes.

                          Het is ver gekomen dat zoiets ook al niet meer zichtbaar mag zijn op een foto. Het wordt dringend tijd dat hier eens wat meer foto\'s worden gepost van vrouwen met hun echte karakterkop er op.
                          Okee vooraleer hier iets verkeerd begrepen wordt toch even verduidelijken dat die opmerking niet persoonlijk bedoeld was. Ik heb geen idee hoe je eruit ziet en dat is ook niet van belang. Ik denk dat NIEMAND mooi is van te dichtbij in de spiegel.

                          Terzake: ik heb niets tegen karakterkoppen hoor, met bijhorende groeven en plooien, het kan schitterend zijn. Sprekende figuren in straatportretten of reisverslagen ... Maar deze post heeft de allures van een beautyshoot te willen zijn (imho) en dan vind ik dat de bewerking daar ook mee in akkoord moet zijn.
                          If you always do what you always did, you will always get what you always got.
                          www.sylviehuybrecht.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Bo

                            Voor alle duidelijkheid: Ik vind deze foto\'s dus echt machtig goed hé.

                            En een model dat zo puur op de foto kan gezet worden is niets anders dan een zuivere schoonheid ;-).

                            Comment


                            • #15
                              Re: Bo

                              Barbiepoppetjes zijn ook makkelijk te maken, filtertje eroverheen en klaar is de foto, 3 minuten werk. In deze foto's zit ongeveer 3 uur werk per foto :-)

                              Comment

                              Working...
                              X