Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Allemaal mijn dank voor de vele reacties. Het valt me op dat niemand iets zegt van haar bh-bandje; iets waar menig toch al snel iets van wil zeggen. Wellicht dat het niet zo storend werkt als dat ik dacht toen ik het zelf zag...
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Hey dit is een plaatje met sfeer, maar ik vind het hoofd van het meisje net ietsje te 'vast' afgelijnd in vergelijking met de rest. Het hele plaatje ademt een spiritueel sfeertje uit, maar de scherpte op het gezicht en de boom rechts verknallen het feestje een beetje voor mij
Iets te vast, scherp? Hm - van de ene kant zeg ik ja, van de andere kant nee. Ik heb ook plaatjes met meer onscherpte (dat krijg je met die lange sluitertijden ;-) ) en ik vond dat niet zo sterk overkomen. Voor mij geeft het een rustpunt in de foto, maar wellicht dat ik daar niet helemaal goed naar kijk. Thanx voor je kritisch oog - stel ik heel erg op prijs
Het valt me op dat niemand iets zegt van haar bh-bandje; iets waar menig toch al snel iets van wil zeggen. Wellicht dat het niet zo storend werkt als dat ik dacht toen ik het zelf zag...
ach.....we zijn op BD niet zo kritisch hoor.
grt,bouk.
Comment