Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De eerste heeft meest potentieel maar ik mis een bloederige mond en wijsvinger. Nu regent het bloed (geen oorsprong). Ook teveel plezier en te weinig grijns in haar uitdrukking (ze gaat net beginnen lachen)
Ook iets te fel belicht op mijn monitor. (maar dat kan best aan die laaste liggen)
okay... hier draait mijn maag dus van om. Leuk voor de mensen die er van houden, maar ik word hier misselijk van.
LOL....Ik vind het eigenlijk wel intrigerend. Ik zit met hetzelfde als Jeroen: waar komt het bloed vandaan in foto nummer 1? Dat is het enige wat ik een beetje mis, voor de rest vind ik dit een zeer pakkende foto. De harde belichting en contrasten horen wel bij de sfeer....zachter licht zou de foto de nek omdraaien.
Thx guys! Goeie opmerking over dat bloed op de wijsvinger... verf ik er misschien nog wel eens bij...
De "overbelichting" is effectief opzettelijk gedaan om er wat meer drama in te steken... (spelen met bloed is toch al over the top, waarom je dan nog inhouden in de nabewerking? )
2... is idd een vers kalfshart, met dank aan onze vriendelijke slager!
Watjuh
Bloed is mijn werk...maar nummer 2 is voor mij ook ietwat too much. Waarschijnlijk omdat de ketchup hier op curry lijkt en dat mij aan oud bloed doet denken
Ketchup ketchup... Die zeven maagden die leeggebloed in mijn kelder hangen zullen het graag horen!
Tweede foto is redelijk naar het einde van de shoot gemaakt en... idd... je ziet dat wel een beetje... De carnavalswinkel is ook van kunstbloedmerk veranderd... Ook daarin is er dus een duidelijk kwaliteitsverschil...
Anyway... een plaat is techniek en inhoud... Heb er dus helemaal geen probleem mee dat mensen de inhoud (of de techniek) van mijn platen maar niets vinden hoor... Watje of niet...
Ik vind het wel grappig, bloed maakt me niks heb het heel veel in mijn werk gezien.
wat ik wel jammer vind is dat ik de huid erg sinaasappelachtig over vind komen.
Comment