Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
'k Moet wel zeggen dat door de manier waarop de foto gekadreerd is, de focus niet echt valt waar hij hoort te vallen (snorretje dus). De kraag en de das zijn zeer bombastisch aanwezig en ook het uurwerk trekt de aandacht.
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
Oorspronkelijk geplaatst door Sylvie HuybrechtBekijk bericht
Schitterend idee dat snorretje :-)
'k Moet wel zeggen dat door de manier waarop de foto gekadreerd is, de focus niet echt valt waar hij hoort te vallen (snorretje dus). De kraag en de das zijn zeer bombastisch aanwezig en ook het uurwerk trekt de aandacht.
misschien heb ik mijn titel wel slecht gekozen was nu ook niet echt de bedoeling dat de focus op het snorretje zat hoor, was eerder het totaal beeld dat ik voor ogen heb gehad.
thnx
Mvg
Ronny
Comment