Wat denken jullie ervan ?
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Druppels lijken tranen
Collapse
X
-
-
Re: Druppels lijken tranen
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtLaat ik nou niets begrijpen van de titel van deze post?
de laatste' tijd is het voor mij al redelijk zwaar geworden ( familieoverleiden)
druppels van de regen, lijken tranen in mijn ogen.
Enzo voelt het de laatste tijd wel.Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Peterdep Bekijk berichtSpijtig dat te moeten horen. Het verklaart wel het zwaarmoedige, de melancholie in deze foto's. Indien dat je opzet was: knap gedaan en sterkte.
dus ik vind het nog allemaal wat vreemd.
En ik stop inderdaad graag m'n emotie in me foto's.Pentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.
Comment
-
De eerste vind ik een heel pak sterker dan de tweede. Daar krijg ik toch een iets te hoog snapshot-gevoel.
De eerste daarentegen....
En sterkte.
L.
Comment
-
-
Mooie sombere beelden heb je hier neergezet,het harde contrast werkt hier heel goed."There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven De Vlaminck Bekijk berichtDe eerste vind ik een heel pak sterker dan de tweede. Daar krijg ik toch een iets te hoog snapshot-gevoel.
De eerste daarentegen....
L.
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...]
Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Comment
-
ik had bij de 2e toch de dame iets beter in beeld gezet dan zo tegen de linkerbovenhoek aan, maar voor de rest goeie foto'sOne life, live it!
vernieuwde site: natuurbeeld
Comment
-
Ik weet wel wat ik ervan vind.... heerlijk om wat langer naar te kijkenhttp://www.magendans-fotografie.nl Canon 10D, 20D, 60D + Canon 50mm + Sigma 50-500 + Tamron AF17-35mm + Canon 28-80.
Comment
-
-
wat is het punt om commentaar te geven op de titel?
1) vind ik very nice, alleen de tekst op het bordje minder...
2) vind ik niks speciaal..
in't algemeen vind het gevoel van de foto's wel nice gedaan.. mooie contrasten.. leuke z/wpoof
Comment
-
bedankt iedereen voor jullie reactiesPentax K7,Pentax K100d,18-55mm,Tamrac velocity 7,20giga geheugen,Tamron 24-135mm,Pentax Mz 50+35-72mm,minolta Z10, Sigma 30mm f1.4,Pentax 50mm f1.4, Sigma 24 mm f2.8, Batterygrip.
Comment
-
ik vind het 2 juweeltjes ... kan ik naar blijven kijken ... op canvas ... op glanzend papier en tegen de muurZonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600
Comment
Comment