Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jirka (pin-up, geisha & zombie)

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

    Superalbum hoor,bedankt om dit te delen.
    "There are always two people in every picture: the photographer and the viewer."~Ansel Adams

    Comment


    • #17
      Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

      twee is een goede,
      passende achtergrond, goed belicht.
      drie vind ik nogal voor de hand liggend en eerder smakeloos.

      Comment


      • #18
        Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

        Ik ga voor de derde. Bij de tweede stoort het 'net wel net niet' afknippen onderaan me. En bij de eerste had ik het rokje liever net wél over de billen gezien. 't Ontsiert een beetje zo vind ik, imho.
        If you always do what you always did, you will always get what you always got.
        www.sylviehuybrecht.be

        Comment


        • #19
          Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

          Oorspronkelijk geplaatst door Doriangray Bekijk bericht
          Mijn lief als verjaardagscadeau een fotoshoot gegeven.

          Heb nog niet zoveel ervaring, noch zij.
          Ge maakt ons iets wijs man. Met zo'n platen geloof ik dat niet. Je flickr album is gewoon goed . En dat met maar een 28-70 lenske

          Waarom eigenlijk beter materiaal zoeken als dit al voldoende is ?

          Mijn voorkeur gaat uit naar de tweede foto. Misschien wel de handen er iets meer op, maar dat is denk ik persoonlijke smaak.

          De derde misschien met een knalrode appel zodat deze ook iets meer tot mijn verbeelding spreekt.
          Of wat meer ruimte achter de schedel en minder achter je vrouwke.

          Ben jij dat op de Jesusmaria#.jpg foto's in je album ?

          Comment


          • #20
            Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

            mooie reeks, je hebt duidelijk talent!
            Zonder moeite bereik je enkel wat de moeite niet waard is ...
            www.allaerts.be Canon EOS 7D MK II, 5D MK III met Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM en Canon EF 70-200mm f2.8 L IS USM II; Sigma Fishey; Canon 50 mm 1.8; Finepix S 9600

            Comment


            • #21
              Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

              Ik ben er zeker van dat we van deze reeks een topper gaan hebben...Op je webhost dan hé?
              Deze reeks vind ik goed maar niet om te zeggen wow.De derde vind ik de beste artistieke..
              Eerste is te geforceerd en de tweede te donker naar mijn gevoel.
              Ik wacht met plezier op je volgende reeks..Waarvan er zeker eentje in de HOF zal pronken..
              Mvg, Pascal,Schoonspikke
              Als je schiet..schiet dan raak!
              500 PIXHuawei P30 PRO

              Comment


              • #22
                Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                Bedankt voor de respons!

                Ik heb niet zoveel ervaring met modellen... Ik ben laatstejaarsstudent fotokunst aan het Sint Lucas, voordien master in de reclame gedaan.

                Soit, wat fotografie betreft ben ik best wel een nOOb, heb het eenjaar gevolgd als keuzeatelier, dan mocht ik plots in't 3e jaar avondschool beginnen. Zit nu dus in het vierde.

                Wat shoots in de studio betreft heb ik zelf nog maar 2x een shoot geleid. Wel een tijdje als fotografieassistent gewerkt.

                As for beter materiaal: wil meer de pro toer op, dus ga ik me een EOS7 en echt goed glas aanschaffen! Heb echt zin in crispe, sprankelende beelden! Op dat vlak schoot de Nikon me net iets tekort.

                Voorlopig nog geen shoots gepland spijtig genoeg. Can't wait om eraan te beginnen. Vind de casting en setting wel heel belangrijk. Teveel echt uitstraling/karakterloze modellen (met het risico om arrogant te klinken)

                en ja, die jesus achtige figuur ben ik, ongeschoren... was een spur of the moment thing. Wel grappig, had welgeteld 10 seconden om v camera nr model te lopen en goed te gaan liggen

                Comment


                • #23
                  Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                  Oorspronkelijk geplaatst door Doriangray Bekijk bericht
                  As for beter materiaal: wil meer de pro toer op, dus ga ik me een EOS7 en echt goed glas aanschaffen! Heb echt zin in crispe, sprankelende beelden! Op dat vlak schoot de Nikon me net iets tekort.
                  Beetje offtopic, maar de D80 is geen pro toestel en Nikon heeft ook pro en semi-pro toestellen out there, dus beetje unfair.

                  Zelf ga ik binnenkort ook FX en zet de D80 op pensioen. Maar dus geen switch naar Canon, zeker niet met mijn huidig glas. Ik veronderstel dat je geen uitgebreid Nikon lenzen pakket hebt? Anders lijkt mij een hele switch niet zo praktisch.


                  Ivm foto's: Very nice. Stijl en model heel aantrekkelijk om naar te zien.
                  Bij eerste beetje vreemd dat stoel bijna verdwijnt in licht, de tweede is ergens tussen centraal en gulden snede en bij derde hou ik iets minder van het felle huid.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                    Zoals Caleido zegt, check eerst die Nikon D700. Wil je echt naar Canon, ga dan voor de 5D mark II ipv de 7D als je studio/reportage-werk doet!

                    Comment


                    • #25
                      Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                      de 5DmkII is uiterst verleidelijk doch heb de kluiten niet voor dat én een goeie lens! :-(

                      de video functie vd eos 7d lijkt me ook wel leuk (24 frames etc), alsmede snelle AF, veelzijdigheid, wireless (= geen dure pocketwizard toestanden) aansturing flitsers etc

                      Comment


                      • #26
                        Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                        1e mist scherpte in het gezicht, zowel op kleine foto als op de grote die je gepost hebt.
                        2e spreekt me enkel het gezicht aan en spijtig van de handen die er niet op staan, maar dat is puur persoonlijke smaak, daar valt nu een maal niet over te twisten
                        3e is heerlijk! (misschien enkel het witte bandje aan haar linker schouder stoort me een beetje maar dat is misschien dan ook maar een detail )

                        en overstap naar de 7d lijkt mij nogal onlogisch, je kan evengoed 2e hands 5d kopen voor veel minder geld en meer kwaliteit + je hebt dan waarschijnlijk nog geld over om een paar lenzen te kopen... (hoewel ik niet thuis ben in canon) OF je kan uiteindelijk voor minder geld overstappen naar een D300 of d300s en je hebt zelfde kwaliteit als de 7d... en je moet geen nieuwe lenzen kopen? tenzei je fullframe wil gaan bij nikon is het de d700 die je nodig hebt en geen ID wat die tegenwoordig nog kost!

                        Comment


                        • #27
                          Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                          Oorspronkelijk geplaatst door Doriangray Bekijk bericht
                          de 5DmkII is uiterst verleidelijk doch heb de kluiten niet voor dat én een goeie lens! :-(

                          de video functie vd eos 7d lijkt me ook wel leuk (24 frames etc), alsmede snelle AF, veelzijdigheid, wireless (= geen dure pocketwizard toestanden) aansturing flitsers etc
                          Begrijp ook niet goed wat dit met een merk te maken heeft hoor, je hebt goed glas bij alle merken
                          Vergeet trouwens die glas historie toch (allee niet te letterlijk nemen hé), sinds het digitale tijdperk is dat enigszins veranderd.
                          Maar dan nog iets, vooral foto 2&3 hebben echt geen ander materiaal nodig hoor.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                            Proficiat met de HOF!
                            Goed te zien dat gedurfde creativiteit beloond wordt!

                            Comment


                            • #29
                              Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                              Jeej, HOF nog niet gezien! Wel tof bij eerste reeks!

                              Mja die 5dmkII is geil maar dan kan ik geen goeie lens meer kopen. Heb me neergelegd bij eos7d (heb ik deze week) + 24-70 L, lens kan ik dus houden bij evt overstap

                              Comment


                              • #30
                                Re: Jirka (pin-up, geisha & zombie)

                                proficiat met je zeer verdiende HoF plaats


                                grtjs

                                JK

                                Comment

                                Working...
                                X