Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ik begrijp dat je je camera niet kon stil houden
Intrigerende foto
Haha
Mooi hoor, heel speciaal.
Canon EOS 1D Mark III | Canon EOS 5D Mark III | Canon 50 F 1.8 II | Canon 85L F 1.2 | Canon 16-35L F 2.8 USM | Canon 24-70L F 2.8 USM | Canon 70-200L F 2.8 IS USM | Sigma 180mm EX IF F 3.5 HSM
Ik geef niet zo gauw positieve commentaar, maar dit vind ik werkelijk een prachtig beeld. Kleurtoning, de sfeer, de uitstraling, de houding, de kadrage, de onscherpte.... het zit allemaal perfect.
Op zich ben ik niet zo wild van DEZE specifieke plaat, en ik volg nauwelijks wat er nog omgaat hier op het forum de laatste maanden, maar waar ik wel ontzettend blij om ben, is dat Fotodan nog steeds blijft putten uit zijn eindeloos creatief brein en daarbij geen experimenten schuwt. Het lef hebben van gewoon te posten waar je zelf achter staat ongeacht of het nu met of tegen de mode is, daar heb ik bewondering voor
If you always do what you always did, you will always get what you always got. www.sylviehuybrecht.be
ik vind het een hele mooie foto, maar mijn ogen vinden het niet prettig om naar te kijken,,,,ik krijg hier hoofdpijn van als ik te lang ernaar kijk.
Maar zal vast aan mijn oogafwijking liggen.
Comment