Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

the male body

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• the male body

ik heb nog niet zoveel studio ervaring,ik ben dan maar voor een uurtje of 7 de studio ingedoken samen met een vriend die een gespierde torso heeft , ik heb veel uitgeprobeerd en daar heel veel uit geleerd en dit zijn enkele van de resultaten.

Re: the male body

Zet eerst je foto's is terug aub. Je eerste vindk wel tof.
    ::: Flickr :::

Comment

Je hebt 900 PX langste zijde ter beschikking, waarom deze niet gebruiken. Zal je foto ten goede komen
      Zoals je zegt in de titel "Male Body"
      Mooie bewerking
      Robby BB
      Minder tijd achter de computer
      Is meer tijd achter de camera

Comment

Je hebt veel te hard licht gebruikt.
        Een zachter lichtbron en een beter plaatsing van het licht had veel beter geweest.
        Een zachtere lichtbron krijg je door uw lichtbron groter te maken ( softbox of plu )
        Nu krijg je een plat effect zonder dat de spieren echt uitkomen.
        Belicht uw model meer van de zijkant en laat het model een beetje draaien tot wanneer het naar uw zin is.
        Mijn fotosite ??? www.lievenlens.be of www.lieven-lens.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lieven lens Bekijk bericht
          Je hebt veel te hard licht gebruikt.
          Een zachter lichtbron en een beter plaatsing van het licht had veel beter geweest.
          Een zachtere lichtbron krijg je door uw lichtbron groter te maken ( softbox of plu )
          Nu krijg je een plat effect zonder dat de spieren echt uitkomen.
          Belicht uw model meer van de zijkant en laat het model een beetje draaien tot wanneer het naar uw zin is.
          Ik kan je volgen, maar gaat het hier wel over de spieren. Volgens mij gaat het hier over het lichaam in zijn geheel. Dit lichaam heeft het niet nodig om de spieren meer in detail te zien. het is mischien niet volgens het boekje, maar aan de schaduwen te zien is er toch van opzij belicht. Nog meer van opzij was teveel geweest.
          Dit is natuurlijk volgens mijn smaak en er zullen inderdaad betere opstellingen zijn van het licht.
          Robby BB
          Minder tijd achter de computer
          Is meer tijd achter de camera

Comment

Working...
          X