Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Portret

Oorspronkelijk geplaatst door danielsl Bekijk bericht
    OFF Topic: een opmerking die kant noch wal raakt

ON Topic: Zalige plaat
    off topic waarom raakt deze opmerking van Jörgen geen "kant of wal"??

On Topic een zeer verdiende HoF plaats Lennert

grtjs

jk

Comment

OFF Topic: een opmerking die kant noch wal raakt
      Waarom niet ? Ik ben er stellig van overtuigd dat Lennert één van de beste (lees subtielste) photoshoppers van dit forum is, en hij heeft hier al menig plaatje gebracht om mij daarvan te overtuigen. Ik ben er nog meer van overtuigd, dat hij één van de betere modelfotografen van dit forum is...

Lennert, van harte proficiat, met deze m.i. 100% terechte HOF-plaat. Niet alleen weet jij je modellen overtuigend te brengen, maar daarnaast ga je voor meer dan heel veel fotografen op dit forum. Je tast de limieten constant af, niet altijd met evenveel succes, maar ik denk dat dit bewust is, en ik weet dat je daaruit leert, en dan komen er plaatjes als deze... een topplaatje.

Mvg

Chris

Comment

Tsjah... Het aparte standpunt, de eigenwijze uitsnede, de uitstekende (en da's een undstatement) afwerking en het prachtige licht... Als je dat allemaal samenbrengt en je klutst er nog een mooi model bij, dan krijg je een subliem beeld. Ik vind het formidabel!
        Mijn gepruts op: http://www.pietervandeur.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lennert Bekijk bericht
          Nog een plaat van een meid die nog nooit geposeerd had.
          En zo maak je er direct een beroemdheid van
          Zeer knap beeld, met subtiel photoshopkunst (inderdaad het betere werk) !
          Heeft z'n plaats verdiend in HoF, proficiat

greetz
          Cheeta
          Light travels faster than sound. This is why some people appear bright, until you hear them speak.
          flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gNo Bekijk bericht
            off topic waarom raakt deze opmerking van Jörgen geen "kant of wal"??

On Topic een zeer verdiende HoF plaats Lennert

grtjs

jk
            @ gNO: Vind het gewoon een belediging naar de vele fantastische photoshoppers toe, die je hier vindt op BD. Ga van een mening geen feit maken. Komt me meer over over als persoonsverheerlijking

@Festinalente: Er is qua bewerking niets subtiels aan deze plaat!!

En voordat ik een hele berg negatief gebrabbel over me heen krijg. Ik vind het zelf ook een prachtplaat
            D7000 + 35mm 1.8 + 50mm 1.8 + 85mm 1.8 + 100mm 2.8 / Fuji X-E1 + 18-55mm

Comment

Mooi werk, mooi lijnenspel.
              Olympus OMD Em-1/Lumix GX8www.paly.be blog- Facebook

Comment

@Festinalente: Er is qua bewerking niets subtiels aan deze plaat!!
                Tja, meningen verschillen... deze is voor mij heel goed in zijn genre. Ik zie geen metaalglans over de huid, ik zie ogen zoals ze kunnen zijn, een gladde huid met structuur en detail. Voor mij is dit af.

Mvg

Chris

Comment

Leuk dat ik nu een voor en na kan zien van je
                  Het is best een geweldige plaat geworden hé
                  http://www.melissavanbelle.be

Comment

Thanks voor de comments! Model is ook content Super van de hof natuurlijk!
                    Ben het wel niet helemaal eens met madmax, geregeld dat ik dingen zie voorbij komen waar ik niet eens aan durf te beginnen!
                    En ook niet helemaal eens met danielsl, aangezien alleen melissa en ik weten hoeveel/wat er gesoept is maar daar ga ik mij ff niet druk om maken if you don't mind.

Comment

Prachtig werk; echt inspirerend.

Als ik er de brui wil aan geven, zijn dit het soort werkjes die u terug goesting & inspiratie geven.

Ik vroeg me ook af of je hier enigzins breedhoek bent gegaan met de grootte van het hoofd.

Comment

Nope: de TS-E 90mm op 5DII, absoluut mijn favo lens geworden

Comment

Over smaken en voorkeuren valt niet te discussiëren maar deze foto is wel 100% mijn smaak.
                          Mooi gedaan.

Comment

Working...
                          X